Terug naar overzicht
HeyWij zijn bij Unif geweest, is in de Quellinstraat (zijstraat Keyserlei). Daar hebben ze echt prinsessenkleedjes :) Kosten wel rond de 150-250 euro. Bij Le Chapeau hebben ze ook speciaal kleedjes voor bruidsmeisjes.Groetjes, Laura
ik heb een prachtig kleedje te koop1 X GEDRAGEN OP TROUWFEEST VAN MIJN DOCHTER 4 OKTOBER 2008STUUR JOU MAIL ADRES DAN STUUR IK JOU EEN FOTO MVGCHRISTINE 0472/055239
Dag Karen,Mijn bruidsmeisje haar kleedje komt uit JBC, ze is wel 8 jaar & was net communie collectie in JBC.Heeft ons iets van een 60 Euro gekost & het is ook speciaal...GrtsMarieke18/04/2009
Neem eens een kijkje op humpiedump.nl Heel erg leuke spulletjes. Je kan online bestellen, maar ook een uitstapje maken naar Spijkenisse en ginder alles uitzoeken en passen.
hallo,wij hebben voor onze meisjes 6 en 3 een kleedje gekocht bij premaman.het is een cermonie collectie en het was 35 euro voor een kleedje.ik vond het héél mooi en dan ga ik het niet erg vinden dat het vuil is, wat ik wel bij die dure kleedjes zou hebben.een/s aan kijken en passen kan nooit geen kwaad hé.onze meisjes waren er heel blij mee en ze voelen hun er ook een prinsesje in.groetjes Daisy
@ Christinehier mijn mailadres : karen130609@yahoo.com
Onze bruidskindjes 3 en 6 jaar zijn gekleed van het merk Lili Gaufrette. Ik weet dat er een grote winkel is in Antwerpen, maar ken de naam niet. Ze verkopen dit merk in de betere kinderwinkels. Is duur, maar niet overdreven hoor. Wij hebben voor een rok, een onderrok in tule en een twinsetje 200 euro betaald.Succes ermee!GroetjesKarolien.