Terug naar overzicht
maart is net de ideale periode om al de rest te regelen. Ik zou alleen de burgelijke stand,de kerk eventueel en de zaal reeds vastleggen...deze moeten nu eenmaal voor alle zekerheid +- 1 jaar vooraf. Dimi
hallo, Ik zou toch zeker nog zorgen voor een zaal hoor, die zijn vlug volboekt en het zou jammer zijn als je dan niet kan krijgen wat je mooist vindt...Kijk ook maar es uit voor een fotograag en een ceremoniemeester...groetjes
zoals hieronder al vermeld staat, het belangrijkste is het vervoer, de zaal, fotograaf en de kerk natuurlijk, de rest kan wel wachten.groetjessofie
Ik zou hier ook nog de DJ aan toevoegen groetjeskathleen
Inderdaad: wij hebben anderhalf jaar op voorhand de volgende dingen vastgelegd: zaal, gemeentehuis, kerk, fotograaf, DJ en vervoer. Mispak je niet aan het vervoer, de auto die wij wilden was op 2 plekken in januari al geboekt voor 06/05/06!! Ik belde louter voor de prijs, toen zeiden ze dat die auto al weg was. Toen ben ik even in paniek geschoten, en zijn we maar vlug in gang geschoten om de belangrijke dingen vast te leggen...
Beste Lieve,Ik verzamel autoplaten?!!?Als je verloofde naa Afghanistan moet,kan hij daar misschien via via aan autoplaten geraken.Kortom als hij het zou willen doen dan nemen jullie maar contact op met mij.www.videomanie.be videomanie@telenet. be