Nu Online
Momenteel zijn er 454 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat wanneer?

17-8-2005 8:33:34
Hey,

mijn verloofde vertrekt begin november op langdurige buitenlandse zending naar Afghanistan. Hij komt pas begin maart terug.

Wij trouwen op 1 september 2006. Wat moet zeker nog geregeld worden voor zijn vertrek (zaal, fotograaf, ...) en wat kan wachten tot maart?

Groetjes,
Lieve

Lieve
1-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 720

Dimitri
4-8-2006
 Meld misbruik17-8-2005 9:38:30

maart is net de ideale periode om al de rest te regelen. Ik zou alleen de burgelijke stand,de kerk eventueel en de zaal reeds vastleggen...deze moeten nu eenmaal voor alle zekerheid +- 1 jaar vooraf.

Dimi

Lindsay
9-9-2005
 Meld misbruik17-8-2005 12:02:56

hallo,

Ik zou toch zeker nog zorgen voor een zaal hoor, die zijn vlug volboekt en het zou jammer zijn als je dan niet kan krijgen wat je mooist vindt...
Kijk ook maar es uit voor een fotograag en een ceremoniemeester...

groetjes

Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik17-8-2005 12:07:39

zoals hieronder al vermeld staat, het belangrijkste is het vervoer, de zaal, fotograaf en de kerk natuurlijk, de rest kan wel wachten.

groetjes
sofie

kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik17-8-2005 14:02:46

Ik zou hier ook nog de DJ aan toevoegen

groetjes
kathleen

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik18-8-2005 16:53:05

Inderdaad: wij hebben anderhalf jaar op voorhand de volgende dingen vastgelegd: zaal, gemeentehuis, kerk, fotograaf, DJ en vervoer.

Mispak je niet aan het vervoer, de auto die wij wilden was op 2 plekken in januari al geboekt voor 06/05/06!! Ik belde louter voor de prijs, toen zeiden ze dat die auto al weg was. Toen ben ik even in paniek geschoten, en zijn we maar vlug in gang geschoten om de belangrijke dingen vast te leggen...

Antoon
7-7-2008
 Meld misbruik17-9-2005 19:36:06

Beste Lieve,

Ik verzamel autoplaten?!!?
Als je verloofde naa Afghanistan moet,kan hij daar misschien via via aan autoplaten geraken.Kortom als hij het zou willen doen dan nemen jullie maar contact op met mij.
www.videomanie.be
videomanie@telenet. be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...