Nu Online
Momenteel zijn er 344 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ballonversiering regio kortrijk-roeselare

23-3-2009 8:43:59
hallo iedereen
Wij zijn op zoek naar een winkel waar ze ballondecoratie doen. liefst regio kortrijk-roeselare. Ben samen met men mama dit weekend naar bonbon ballon geweest in wevelgem en waren daar echt niet content van de service. Wij zijn nochtans niet veeleisend ( al zeg ik het zelf :) ) maar vriendelijkheid kan er toch wel van af he. Dus liefts andere winkels.
alvast bedankt!
gr kim

Kim
8-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 2567

Lindsay
9-10-2010
 Meld misbruik23-3-2009 8:51:13

Hallo,

Wij zijn naar WAWballoon geweest in Vichte.
Supervriendelijk waren ze ook niet, maar het is nog een tijdje voor we trouwen, misschien daarmee.
Ze hebben een website.Moet maar eens ingeven in google.

Groetjes Lindsay

Mieke
16-5-2009
 Meld misbruik23-3-2009 12:08:26

hallo,

ik ben zowel in vichte als in wevelgem geweest en geen van beiden waren vriendelijk. Jammer genoeg ben ik van het principe dat men in een winkel vriendelijk moet zijn vooraleer ik iets koop...Dus spijtig, maar ik heb bij geen van beiden iets besteld. Ik ga nu op zoek naar andere versiering.

Groeten, mieke

Windy
19-9-2009
 Meld misbruik23-3-2009 13:12:12

Hallo,

Misschien B&W design uit Kortemark? Ik ben nog niet in hun winkel geweest. Ze stonden wel op de trouwbeurs in Kortrijk en het was een vriendelijke mevrouw.
http://www.benwdesign.com/

groetjes,
Windy
19/09/2009

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik23-3-2009 19:56:43

hej kim

ik ben ook niet echt tevreden van de service in bonbon wevelgem of waw in vichte

hier lokaal in ons dorpje is ook een winkeltje (eigenlijk kun je het zelfs geen winkeltje noemen, mijn berging ziet er zelfs beter uit, enfin)
ik wou ook ballondecoratie en vind dat het hier in onze streek nergens echt de moeite is(ik wil ook dat de vriendelijk zijn, kheb zelf lang in een winkel gewerkt en klant is en blijft koning, als verkoopster moet je dit respecteren, als je dit niet kan moet je niet in de verkoop blijven)

ik wou wel nog steeds persé ballonnen laten vliegen bij het buitenkomen aan de kerk
uit hopeloosheid heb ik dan toch in dat slordige winkeltje 50 ballonnen met helium besteld, ze brengen ze naar de kerk en zijn 1/3 duurder dan bonbonballon

voor de verdere kerkdeco heb ik dan iets anders gezocht, en voor de ingang aan de receptie dus ook iets anders dan ballonnen ...

regio kortrijk-roeselare heeft een gat in de markt als het ballon deco betreft,
(de winkel in kortemark ken ik echter niet ...)

Lise
24-4-2010
 Meld misbruik27-4-2009 21:55:53

Bij ABC Karnaval in Menen doen ze dit ook. Qua prijs weet ik niet hoe het zit, maar op de website kun je dit mss even checken. Ze maken in ieder geval wel mooie dingen.

els

Meld misbruik13-9-2010 13:43:23

hallo,

Ik heb mijn decoratie besteld bij B&W design uit Kortemark. De mevrouw was er héél vriendelijk, gaf de nodige uitleg en had echt tijd voor ons. Op onze mooiste dag verliep alles vlekkeloos. Qua timing, decoratie etc was alles tip-top ! een echte aanrader voor wie iets met ballonnen wil doen op hun huwelijk. Ze staan ook elk jaar op de beurs van Kortrijk. Helaas hadden wij onze fotograaf reeds geboekt, want haar man is fotograaf. Beiden staan enorm achter hun zaak en wat ook nog is, ze geven geen werk door aan derden en doen alles zelf. Hierdoor kunnen ze een goede prijs/kwaliteit bieden.
hun sites: www.benwdesign.com www.pro-phototeam.com

anthony

Meld misbruik18-11-2010 20:08:30

www.jacobs-ballonnen.be
uit roeselare is anders ook een optie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...