Terug naar overzicht
Hallo,Wij zijn naar WAWballoon geweest in Vichte.Supervriendelijk waren ze ook niet, maar het is nog een tijdje voor we trouwen, misschien daarmee.Ze hebben een website.Moet maar eens ingeven in google.Groetjes Lindsay
hallo,ik ben zowel in vichte als in wevelgem geweest en geen van beiden waren vriendelijk. Jammer genoeg ben ik van het principe dat men in een winkel vriendelijk moet zijn vooraleer ik iets koop...Dus spijtig, maar ik heb bij geen van beiden iets besteld. Ik ga nu op zoek naar andere versiering.Groeten, mieke
Hallo,Misschien B&W design uit Kortemark? Ik ben nog niet in hun winkel geweest. Ze stonden wel op de trouwbeurs in Kortrijk en het was een vriendelijke mevrouw.http://www.benwdesign.com/ groetjes,Windy19/09/2009
hej kimik ben ook niet echt tevreden van de service in bonbon wevelgem of waw in vichtehier lokaal in ons dorpje is ook een winkeltje (eigenlijk kun je het zelfs geen winkeltje noemen, mijn berging ziet er zelfs beter uit, enfin)ik wou ook ballondecoratie en vind dat het hier in onze streek nergens echt de moeite is(ik wil ook dat de vriendelijk zijn, kheb zelf lang in een winkel gewerkt en klant is en blijft koning, als verkoopster moet je dit respecteren, als je dit niet kan moet je niet in de verkoop blijven)ik wou wel nog steeds persé ballonnen laten vliegen bij het buitenkomen aan de kerkuit hopeloosheid heb ik dan toch in dat slordige winkeltje 50 ballonnen met helium besteld, ze brengen ze naar de kerk en zijn 1/3 duurder dan bonbonballonvoor de verdere kerkdeco heb ik dan iets anders gezocht, en voor de ingang aan de receptie dus ook iets anders dan ballonnen ...regio kortrijk-roeselare heeft een gat in de markt als het ballon deco betreft,(de winkel in kortemark ken ik echter niet ...)
Bij ABC Karnaval in Menen doen ze dit ook. Qua prijs weet ik niet hoe het zit, maar op de website kun je dit mss even checken. Ze maken in ieder geval wel mooie dingen.
hallo, Ik heb mijn decoratie besteld bij B&W design uit Kortemark. De mevrouw was er héél vriendelijk, gaf de nodige uitleg en had echt tijd voor ons. Op onze mooiste dag verliep alles vlekkeloos. Qua timing, decoratie etc was alles tip-top ! een echte aanrader voor wie iets met ballonnen wil doen op hun huwelijk. Ze staan ook elk jaar op de beurs van Kortrijk. Helaas hadden wij onze fotograaf reeds geboekt, want haar man is fotograaf. Beiden staan enorm achter hun zaak en wat ook nog is, ze geven geen werk door aan derden en doen alles zelf. Hierdoor kunnen ze een goede prijs/kwaliteit bieden. hun sites: www.benwdesign.com www.pro-phototeam.com
www.jacobs-ballonnen.be uit roeselare is anders ook een optie