TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sylvia
25-4-2009
|
23-3-2009 9:08:11
Hey,
wij trouwen er binnen 33 dagen. We zijn er vorig jaar ook eens gaan eten en het was inderdaad heel lekker. We hopen dat de menu die we gekozen hebben ook zo goed meevalt. Over het dessertenbuffet heb ik in elk geval al verschillende positieve reacties gehoord. 2 weken geleden hadden we ook een afspraak met hun dj en hij houdt echt wel rekening met wat je zeker wel of zeker niet wil horen.
Succes nog met de voorbereidingen, groetjes, Sylvia 25/04/2009
|
|
Ines
3-10-2008
|
23-3-2009 11:21:03
Hey Nicky,
Wij zijn er op 3 oktober 2008 getrouwd en het was SUPER!!! Echt waar. Wilfried en Marcella hebben echt hun uiterste best gedaan om alles perfect te laten verlopen. Ze nemen je dingen uit handen waar je zelf niet eens aan gedacht hebt!
@Sylvia,
Wees maar zeker dat het dessertenbuffet de moeite waard is. Bovendien kan je het ook een beetje sturen naargelang je persoonlijke smaak.
Als ik het opnieuw zou moeten doen, ik ging gegarandeerd weer naar het Daemshof!
Dames, geniet ervan, want het is voorbij voor je het weet!
Groetjes Ines reeds 171 dagen getrouwd
|
|
Danielle
3-10-2009
|
23-3-2009 13:21:25
Hey Nicky,
wij trouwen op 3/10/09 en geven onze feest ook in het Daemshof. Ondertussen zijn volgende zaken al geregeld: - Gemeentehuis en kerk - Trouwkleed + schoenen - Fotograaf - Trouwvervoer - Afspraak om kostuum te laten maken bij Café Costume in Antwerpen - Huwelijkseis
Groetjes en nog veel succes! Danielle
|
|
Nicky
28-11-2009
|
23-3-2009 13:34:41
Altijd leuk om wat te kunnen vergelijken met lotgenoten!
@Ines: Viel de dj goed mee? Ik heb er nog niets negatiefs over gehoord, maar wij zijn nog nooit naar een feest in het Daemshof geweest, en dan weet je toch niet goed wat te verwachten hé...
Naar het dessertenbuffet kijk ik trouwens nu al uit ;-)
Groetjes, Nicky
|
|
Ines
3-10-2008
|
23-3-2009 18:13:50
Hey Nicky,
De dj heeft perfect gedaan wat wij gevraagd hebben. Alleen jammer dat je zelf constant wordt aangeklampt door mensen die willen vertrekken. Ik heb niet echt veel kunnen dansen (niet dat ik dat zo graag doe), want ik was de hele tijd aan het afscheid nemen van mensen die vertrokken.
Kan ik mij voorstellen dat je naar het dessertenbuffet uitkijkt!!! Dat was echt super. Ik vond het sowieso al leuk dat ik de eerste was die mocht aanvallen (als je naar de trouw van iemand anders gaat, is dat buffet toch al lekker geplunderd, hé?!) Bovendien was het ook geweldig dat Marcella voor mij achterna kwam met de koffie. Dat heeft ze trouwens ook voor mijn grootmoeder gedaan die niet meer zo heel goed te been is. Dat zijn zo die extraatjes die het plaatje perfect maken!
Ook nog zo'n plus aan het Daemshof: ze zeggen zelf om de avond voordien al een zak met persoonlijke spullen te komen brengen. Bv. een jas, want wij trouwden in oktober, jij nog later op het jaar en dan kan het 's nacht echt koud zijn. Ik had daar dus zelf niet eens aan gedacht, maar was hen die nacht wel heel dankbaar. Of iets wat je nog bij op tafel wil zetten, je gastenboek, reservespullen, ... Echt, superattent!
Enfin, het gaat perfect zijn, daar twijfel ik niet aan!
Waar trouw je trouwens?
Groetjes Ines
|
|
Nicky
28-11-2009
|
23-3-2009 18:39:35
Wauw zeg, het klinkt allemaal super! Ik had even genoeg van alle voorbereidingen, maar nu heb ik er weer helemaal zin in!
Mijn vriend en ik wonen in Gent, dus hier trouwen we ook... Qua logistiek is het wel een uitdaging, maar we komen er wel. We doen het feest trouwens in Daemshof omdat we van de streek zijn, vandaar...
Heb jij trouwens ergens in de buurt overnacht?
Groetjes, Nicky
|
|
Carolina
1-8-2009
|
23-3-2009 21:35:16
Wij zijn begin maart naar een trouwfeest geweest in het Daemshof. Het eten was heel lekker. Eerst een trio van st-jacobsvruchten, dan een veloute van waterkers en aardappel, Iers hereford rund, en dessertenbuffet. Ik vond het ook heel leuk dat ze kwamen vragen of iemand zijn vlees doorbakken wou. (allé ik denk wel dat het trouwkoppel dit gevraagd had omdat er zwangere vrouwen bij waren. ik weet niet of ze dat anders ook doen. Maar goed voor mij, ik eet namelijk geen rood vlees. Dat vlees was trouwens kei kei kei goed. En ik ben eigenlijk helemaal geen grote vleeseter. Bij het dessertenbuffet was't efkes jammer, ze waren onze tafel vergeten, we hebben ze er zelf op moeten wijzen. Dat mag eigenlijk niet gebeuren hé, maar ja. De DJ, vond ik ook minder. Maar ik weet niet of dit door hem kwam of de vragen van het bruidkoppel. Want die hebben wel veel op de dansvloer gestaan. Hij speelde heel weinig feestmuziek. Geen polonaise, geen plopdans, geen boot, geen Frans Bauwer, geen ... Allé ge weet wel wat dat ik bedoel hé.
groetjes, Carolina
|
|
Ines
3-10-2008
|
24-3-2009 9:36:49
Neen hoor, wij wonen zelf in Lier dus da's niet zo ver en wij zijn dan ook gewoon naar huis gereden.
Zoek je nog iets om te overnachten? Ik weet dat er in Grobbendonk een leuke bed & breakfast is met verwentoestanden. Kijk maar eens op www.nooz.be
Groetjes Ines
|
|
Ines
3-10-2008
|
24-3-2009 9:38:32
@ Carolina,
Bij ons heeft hij dat ook niet gedraaid, maar dat kwam omdat we hem dat zelf gevraagd hadden. Wij houden daar zelf nl. niet zo van. Dus dat zou wel eens de verklaring kunnen zijn...
Groetjes Ines reeds 172 dagen getrouwd
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|