TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karen
4-7-2009
|
23-3-2009 10:15:10
Wij gaan ook onze huwelijksgeloften zelf schrijven(altenatieve viering),en heb ook geen enkel idee! Ideetjes zijn bij mij ook welkom karen3110@skynet.be
Bedankt!!
|
|
Daisy
25-9-2009
|
23-3-2009 10:28:04
hallo,
ik heb deze ook al zelf geschreven. ik ben gewoon begonnen, ik had al snel een blad vol geschreven. daarna heb ik er gewoon een goede constructie van gemaakt. gewoon beginnen met schrijven dat is de tip dat ik jullie kan meegeven.
groetjes Daisy 25/09/2009
|
|
Marieke
18-4-2009
|
23-3-2009 14:12:58
Ik heb ook geen flauw! idee... moeilijk. En anders kan ik het zo goed uitleggen =-)
Marieke 18/04/2009
|
|
Gwendolyn
4-9-2009
|
23-3-2009 14:19:18
Wij hebben ook een alternatieve viering (via UVV). Je zegt wel: gewoon beginnen schrijven, maar wat vermeld je in je tekst? hoe je elkaar leerde kennen, over je relatie, enkel over je partner,...?:-) TIPS TIPS TIPS heb ik nodig :-D
|
|
Daisy
25-9-2009
|
23-3-2009 20:10:30
hier ben ik terug. ik heb gewoon geschreven wat ik hem in de toekomst wil geven. een goede vrouw zijn en een lieve mama voor onze meisjes. dat ik hem graag zie. lang naar deze dag heb uitgekeken.
ik hoop dat je nu al aan het schrijven kan beginnne.
groetjes Daisy 25/09/2009
|
|
Carolina
1-8-2009
|
23-3-2009 21:17:50
Dit zij de onze. Wat gepikt van andere misboekskes hier en daar.
Ik wil je man zijn omdat jij die speciale persoon bent waarvan ik hou. Jij bent het ‘vuur’ in mijn leven. Met je warme blik, je lieve zorgen en je liefdevolle attenties ontvang je me steeds voor een warme thuiskomst. Met je sterk doorzettingsvermogen laat je ons verder komen, zodat we steeds meer bereiken. Je staat steeds klaar voor mij als ik het iets moeilijker heb. Carolina, jij bent diegene waar ik het meest van hou, op alle mogelijke manieren. Ik beloof je altijd het beste van mij te blijven geven en je trouw te blijven alle dagen van ons leven! Ik wil je vrouw zijn omdat jij die speciale persoon bent waarvan ik hou. Jij die het woord ‘liefde’ voor mij een bijzondere betekenis geeft. Je zachtaardigheid en kalmte zorgen ervoor dat ik altijd bij jou tot rust kan komen. Ik hou van het spontane in jou. Ook bewonder ik je relativeringsvermogen en luisterbereidheid: dingen die mij onoverkomelijk groots lijken, kan jij kneden tot kleine en makkelijk trotseerbare dingen. Omdat jouw liefde me zo gelukkig maakt wil ik je vrouw worden. Ik beloof je altijd het beste van mij te blijven geven en je trouw te blijven alle dagen van ons leven!
groetjes, Carolina
|
|
jessy
31-7-2009
|
24-3-2009 10:07:37
Jessy: Andy,dat ik jou vandaag tot mijn man kies, is een vrije en bewuste keuze. Ik hou van jou en wil van je blijven houden. Ik wil bij je zijn, zoals ik ben. Samen zullen we voortaan het leven delen, zowel de gelukkige momenten als de pijnlijke dagen. Met jou wil ik een echte thuis bouwen van liefde, vriendschap en geborgenheid, voor ons en onze kinderen. Heel graag wil ik samen met jou onze kinderen begeleiden tot vrije, blije mensen die kunnen kiezen, kunnen delen, kunnen liefhebben., ik hoop dat we samen echt gelukkig worden. Andy: Jessy,ik wil dat mijn leven in het jouwe huist en dat ik met jou de seizoenen deel. Ik wil met je oud worden omdat mijn hart voor jou gekozen heeft. Ik wil achter je staan als de wereld je miskent en je kleiner wil maken dan je bent. Ik wil graag de vader van onze kinderen worden en ze met jou ontvangen als een geschenk en ze opvoeden in liefde en gerechtigheid. Maar ik wil vooral geen woorden strooien in de wind. Mijn woorden zijn maar echt als je ze koestert en bemint opdat ze zouden leven. Ik hoop dat we samen echt gelukkig worden.
|
|
|
|
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
Lillee's Land
in Tienen |
in Hasselt |
Rituelen voor mensen van nu
in Tielt |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires