Terug naar overzicht
Hey!!ik trouw ook op 16 mei. wat ik nog moet doen: menu's en misboekjes laten afdrukken maar ze zijn zo goed als klaar. Vanaf 16 april begin ik aan de tafelindeling en dan nog de bedankingen. Ik heb ook al wat stress maar ik eet als ik stress heb dus... ik hoop dat ik nog in mijn kleed ga geraken. Ik rpobeer alles wel wat te relativeren. Alles is bijna klaar en we hebben toch nog wat tijd hé... 54 dagen... klinkt wel kort maar is toch nog bijna 2 maand...Als alles al geregeld is probeer dan toch wat te kalmeren en geniet nog van je laatste weekjes als 'juffrouw' :-).Ik heb een planning opgesteld in mijn agenda van wat ik nog allemaal moet doen en wanneer ik dat ga doen en alles past nog perfect in die paar weekjes tijd dus... probeer te relaxeren... ik heb waarschijnlijk nog veel meer te doen als jij. Het zal sowieso een prachtige dan worden voor ons allebei!!!! Groetjes, ook aan je toekomstige :-),Marie
Hey Heidi,Ik trouw een weekje vroeger dan jij, nl op 9 mei,voorlopig nog maar weinig stress.Wel moet er nog het één en ander geregeld worden, o.a. bruidsboeket, beren voor de bruidskindjes,misboekjes afprinten.Eind van de maand weet ik wie komt naar het feest, en dan nog een tafelplanning maken.Dus al bij al valt het best mee, geen stress hebben, vooral genieten van de laatste voorbereidingen. Ik heb nog geen nachtmerries gehad, dus hopelijki blijft dat zo :)Geniet er nog van en probeer je ondanks alles toch te onspannen !Groetjes Ann
hey,wij trouwen op 9 mei 2009 en hier laat de stress ook toe nog tans is alles geregeld.wij hebben ook alles overlopen met iedereen.grtjesan & bjorn9mei2009