Terug naar overzicht
Dag Melissa,Mijn trouwschoenen komen van schoenen De Ruytte in Belsele (dorp). Ook voor de kindjes hebben ze daar leuke collecties.Groetjes, Katrien
hey melissa,ik heb onlangs nog witte schoentjes met een witte zool zien staan bij avance in het waasland shoppincenter. groetjes
Hey Melissa,In Zandhoven heb je dé schoenwinkel bij uitstek, Vanloock!!! Zeer ruim assortiment aan bruidsschoenen, hele speciale en ook heel gemakkelijke.Groetjes,Ilse
beste Melissa,Bij éram vind je een (kleine) collectie bruidsschoenen (er is een winkel op de Meir)+ bij Torfs hebben ze nu ook witte schoenen in hun lente/zomercollectie. Mijn schoenen heb ik gevonden bij Gabor (Wiegstraat in Antwerpen).Veel succes!Rebecca
Ah, ik heb dat wel gedaan: een andere winkel binnengestapt en gezegd: "ik zoek schoenen" en ze hebben mij zonder problemen geholpen ! Heb er wel bijvermeld dat de winkel waar ik mijn kleed gekocht heb, geen schoenen hadden én dat ze mij hun winkel warm aanbevolen hadden: slijmen helpt altijd ;-)Valerie04/07/09
Hey,Timmermans in de Stationstraat in St-Niklaas
ik heb mijn schoenen gekocht bij torfs,in de lentecollectie.gewoon omdat ik schoenen in de bruidswinkel te duur vindt.succes!!
Ik heb er ook gewoon van Rieker. Bij Torfs, nog geen 55 euro dacht ik. Witte met bruine zool. Dat was jammer maar ja, mijn vriend heeft ook bruine schoenen. Dan moet dat maar bij elkaar passen hé. groetjes, Carolina
Hey,Ik heb mijn schoenen gekocht in 't Fabriekske in Gent, een gewone winkel. Er zijn vele witte schoenen in de zomercollectie, en vele goedkoper dan echte bruidsschoenen!En waarom zou je geen zo'n winkel durven binnenstappen? Uiteindelijk mogen ze blij zijn dat je iets zou kopen bij hen. En het is ook niet dat je bij een andere winkel je kleedje gekocht hebt hé! Mensen die tweedehands kopen of het laten maken zijn evengoed klanten!Succes!Rebecca27/06/09
Heb je een lang kleed???Mijn schoentjes komen van bij torfs.Ivoor kleurige van tamaris.Zeer prijselijke en kan ik later nog op jeans aan doen.
Ik heb mijn schoenen in een gewone schoenenwinkel gekocht voor €100. Weet wel niet meer welk merk. Dan heb ik bij Bent shoes ook nog een reservepaar gekocht voor maar €30 van het merk Sprox. Geen leder, maar wel héél comfortabel! Je moet er alleen proberen aan te denken om een stukje stof mee te nemen als je op zoek gaat naar schoenen.
Hey Melissa,Je moet beslist eens in Breda gaan kijken bij Tsjari.Het is een kleine winkel die enkel bruidsschoenen verkoopt. Heel leuke en behulpzame mensen. Ze hebben veel verschillende soorten schoenen, en je kan elk paar dat je daar koopt later gratis laten kleuren in elke mogelijke kleur.Nog veel succes!