Terug naar overzicht
Opruimen? Afwassen?
Dus je nichtje moet de ganse dag werken ipv te genieten van jullie huwelijjksfeest?
Is dit niet wat veel voor één persoon?En inderdaad, wanneer kan zijzelf dan eens genieten???Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Hoi Inge,Opruimen en afwassen, daar hebben we tappers voor.Het opruimen van de zaal doen we zelf de dag erop.En Evy,Mijn nichtje moet dit niet doen, zij mag dit doen. Uiteraard zal mijn moeder en schoonmoeder, mijn zussen ook helpen, maar ik had toch graag iemand die weet wat er allemaal moet gebeuren.Ik kan toch moeilijk op mijn eigen trouwfeest in mijn trouwjurk, chocomoussekes op tafel gaan zetten en met zakken chips liggen rondlopen om bij te vullen?!
Als je de dag op voorhand de stoelen enz al gaat klaarzetten, dan zou ik persoonlijk aanraden om alles ineens klaar te zetten. Ook de ballonnen en misboekjes. Die ballonnen gaan zeker een dag mee hè en dan zal dat minder hectisch zijn de dag zelf. Daardoor heeft ze een dag op voorhand iets meer tijd om echt tot in de puntjes af te werken. Op onze trouw had ik ook alles de dag ervoor klaar gezet en daar ben je gouw al enkele uurtjes mee kwijt als je het tot in de puntjes afgewerkt wilt hebben. Succes, Groetjes, Bart.(www.motionpictures.be )
wij hadden een sterke vrienden en familieploeg, die op de dag zelf in de voormiddag (terwijl wij op fotoshoot waren) de zaal hadden klaargezet.dessert werd door 2 tantes gedaan, afwas door 2 vrienden en tantes, opruim was gezamelijk, zelfs ik heb in mijn kleed helpen opruimen.ik zal straks een lijstje maken wat wij te doen hadden (hadden een parochiezaaltje gehuurd en hebben alles zelf gedaan)
Hoi Heidi,Wij hebben ook een parochiezaal gehuurd dus we moeten ook alles zelf doen...Maar dat vind ik helemaal niet erg! Er komt gewoon een beetje meer organisatie bij kijken.groetjes