Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

iemand die alles klaarzet?!

23-3-2009 11:38:04
Hoi iedereen,

wij geven een trouwfuif. Toch heb ik iemand nodig die alles zo wat in goede banen kan/wil leiden. Ik had daarom aan een nichtje van mij gedacht. Maar zij zou nu graag weten wat ze allemaal moet doen dan. Dit is wat ik al in gedachten had:

- we houden een alternatieve viering, de dag op voorhand zullen we alle stoelen al klaarzetten. Zij zou er dan voor moeten zorgen dat de dag zelf de ballonnen aan de stoelen hangt, de misboekjes klaarlegt.
- in de namiddag hebben we een koud buffet voor de suite, ik kan me niet direct iets inbeelden of ze dan iets moet doen
- 's avonds ervoor zorgen dat kaarsjes branden, lichtjes aansteken, decoratie goed is, zorgen dat de hapjes worden bijgevuld
- 's nachts: belegde broodjes en dessertbuffet klaar zetten

Hebben jullie nog dingen in gedachten wat ze moet doen?

Alvast bedankt

dominique
7-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 368

inge
27-6-2009
 Meld misbruik23-3-2009 12:21:19

Opruimen? Afwassen?

evy
1-3-2009
 Meld misbruik23-3-2009 12:39:28

Dus je nichtje moet de ganse dag werken ipv te genieten van jullie huwelijjksfeest?

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik23-3-2009 12:48:52

Is dit niet wat veel voor één persoon?
En inderdaad, wanneer kan zijzelf dan eens genieten???

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

dominique
7-5-2010
 Meld misbruik23-3-2009 12:49:56

Hoi Inge,

Opruimen en afwassen, daar hebben we tappers voor.
Het opruimen van de zaal doen we zelf de dag erop.

En Evy,
Mijn nichtje moet dit niet doen, zij mag dit doen. Uiteraard zal mijn moeder en schoonmoeder, mijn zussen ook helpen, maar ik had toch graag iemand die weet wat er allemaal moet gebeuren.

Ik kan toch moeilijk op mijn eigen trouwfeest in mijn trouwjurk, chocomoussekes op tafel gaan zetten en met zakken chips liggen rondlopen om bij te vullen?!

Bart

Meld misbruik23-3-2009 13:59:03

Als je de dag op voorhand de stoelen enz al gaat klaarzetten, dan zou ik persoonlijk aanraden om alles ineens klaar te zetten. Ook de ballonnen en misboekjes. Die ballonnen gaan zeker een dag mee hè en dan zal dat minder hectisch zijn de dag zelf. Daardoor heeft ze een dag op voorhand iets meer tijd om echt tot in de puntjes af te werken. Op onze trouw had ik ook alles de dag ervoor klaar gezet en daar ben je gouw al enkele uurtjes mee kwijt als je het tot in de puntjes afgewerkt wilt hebben. Succes, Groetjes, Bart.
(www.motionpictures.be )

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik23-3-2009 14:45:57

wij hadden een sterke vrienden en familieploeg, die op de dag zelf in de voormiddag (terwijl wij op fotoshoot waren) de zaal hadden klaargezet.
dessert werd door 2 tantes gedaan, afwas door 2 vrienden en tantes, opruim was gezamelijk, zelfs ik heb in mijn kleed helpen opruimen.
ik zal straks een lijstje maken wat wij te doen hadden (hadden een parochiezaaltje gehuurd en hebben alles zelf gedaan)

dominique
7-5-2010
 Meld misbruik23-3-2009 15:02:22

Hoi Heidi,
Wij hebben ook een parochiezaal gehuurd dus we moeten ook alles zelf doen...
Maar dat vind ik helemaal niet erg! Er komt gewoon een beetje meer organisatie bij kijken.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...