Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidschoentjes princesse te koop

23-3-2009 11:48:42
Hej hej, Ik heb bruidschoentjes van Princesse gekregen van mijn moeder (zonder hakje, heel comfortabele elegante platte schoentjes), maar helaas zijn ze een half maatje te groot voor mij. Ze zijn maat 40,5 en spiksplinternieuw. Wie ze hebben wilt, mag ze komen halen voor € 40 (mijn moeder betaalde er € 110 voor) Ik woon rond het Leuvense. Ben geen krak in het nemen van digitale fotootjes, maar je mag ze altijd bij me thuis komen bekijken.

toedloe, en nog veel voorbereidingsplezier aan iedereen! Wij trouwen pas in september en het lijkt nog een eeuwigheid!!!!!

marijke
13-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 335

G
30-9-2009
 Meld misbruik23-3-2009 13:52:14

Dag Marijke,

Ik ben wel geïnteresseerd in je aanbod. Ik heb wel al schoenen gekocht, maar zocht nog naar platte schoentjes voor 's avonds.
Welke kleur hebben de schoentjes?
Je mag altijd mailen naar: bees_vanacker@hotmail.com

Groetjes!
Bea

marijke
13-9-2009
 Meld misbruik23-3-2009 13:55:41

Hej Bea,
het zijn witte schoentjes. (parelmoerglans), mijn moeder had ze inderdaad gekocht als avondschoentjes voor tijdens het dansfeest en daarvoor zijn ze ideaal, ze zijn sober en heel comfortabel. Als je je mailadres geeft kunnen we misschien afspreken dat je ze eens komt bekijken. groetjes, marijke

marijke
13-9-2009
 Meld misbruik23-3-2009 13:56:40

ja hahaha, nu zie ik natuurlijk pas dat je je mailadres hebt gegeven... Ik stuur je een mailtje.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...