Terug naar overzicht
Hey Mieke,Ik ken een ontwerpster die juwelen maakt naargelang je budget maar die is wel van de regio St-Niklaas. Misschien kan je eens zoeken naar een ontwerp(st)er bij jou in de buurt.Veel succes!
Als je écht niet veel wilt uitgeven: winkeltjes zoals de Six, Claire's, in kledingwinkels: C&A, H&M, enz. ...Valerie04/07/09
Veritas, Six, Claire's, doriensfrutsels.nl zijn plaatsen en namen die hier steeds opnieuw genoemd worden voor "budget" juwelen ;)
Hoi Mieke,Ik heb mijn juweeltjes bij twice-as-nice gekocht. Voor 60 euro had ik oorbelletjes en een kettingGroetjesEllen23 mei 2009
Hey, mss eens een kijkje nemen op de site van Dorien ... zij ontwerpt hele mooie juwelen voor kleine prijsjes ...www.doriensfrutsels.nl Veel succes
HalloIk had hetzelfde probleem en een onvermijdelijke deadline. Ik ben via dit forum terechtgekomen bij Marion van BeadBeauties. Ze heeft in 2 weken tijd, een perfect op maat (letterlijk en figuurlijk) setje geknutseld. Met parels en swarovski steentjes, stijlvol en toch ook zeer eigentijds.Ik vond de service en de kwaliteit van het setje onberispelijk!Je kijkt maar eens op haar website: www.beadbeauties.be . Veel succes met je zoektocht!Joke
woeps, foutje in mijn antwoord gezet: is www.beadbeauties.nl (ipv .be)Joke
Dag Mieke,Ik trouw zelf op 9 mei en maak mijn juweel zelf. Dat is namelijk een hobby. Ik heb ook al een juweel gemaakt voor mijn moeder om in de suite te gaan. Om je een voorbeeld te geven, de colliers van mijn moeder en ik kosten elk ongeveer 30 euro. Wij hebben wel enkel kunststofparels en glasparels gebruikt, geen natuurparels. Als je een idee hebt van wat je wil (ev. foto vanop website of gewoon beschrijven: 1 rij of meedere, soort parels, kleur, ...) mag je me altijd mailen (joke.degelder@hotmail.com). Groetjes
hallo,ik heb mijn ketting in de veritas gekocht voor 9.95 euro en de oorbellen in het kruidvat voor 2.95 euro.een armband heb ik gekregen in het restaurant waar we gaan eten zijn met valentijn.groetjes Daisy25/09/2009
kijk eens op www.hairstyles.be/Webwinkel zeer kwalitatief en betaalbaar.