Nu Online
Momenteel zijn er 679 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verhuur west-vlaanderen

23-3-2009 13:35:34
hallo,
iemand een goede tip waar mijn ventje zijn trouwkostuum kan huren en de rest van de suite... (zo'n 7 personen)
we hebben reeds gebeld naar labaere(zottegem), maar dit is toch wel redelijk ver voor ons, aangezien je de dag nadien onmiddellijk de kledij terug moet brengen en het toch wel +- een uur en half rijden is.
daarom zoek ik een winkel met een goede service ietsje dichter.
alle tips zijn welkom
bedankt,

magali

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 643

magali

Meld misbruik23-3-2009 13:36:40

ah ja, wij zijn van de kuststreek, veurne...

Windy
19-9-2009
 Meld misbruik23-3-2009 13:47:56

Dag Magali,

Wij zijn plan om naar Vanwynsberghe te gaan in Kuurne, heb al veel goeie commentaar gehoord over hen.

groetjes,
Windy
19/09/2009

sophie
20-6-2009
 Meld misbruik23-3-2009 16:48:55

wij zijn ook naar Van Wynsberghe in kuurne geweest.
Jonavan in Roeselare zou nog veel groter zijn.

Beide winkels krijgen goede commentaren

SOFIE

Meld misbruik23-3-2009 19:40:36

Hallo Magali,

mijn ventje heeft zijn kostuum gehuurd bij "Gentlemen" in Izegem. Voor ons was het een halfuurtje rijden (Oostende).

Je kan er terecht voor verhuur en verkoop.
Zijn er best wel tevreden over.

grtz

evi
4-7-2009
 Meld misbruik23-3-2009 20:20:31

hey,

wij zijn in la sposa geweest, mijn kleed komt daar ook van en echt goeie service!!

groetjes

Sarah
4-4-2009
 Meld misbruik23-3-2009 21:23:27

Ben ook van Veurne.
Hier heb je uiteraard huis Paula waar ze verhuur van trouwkostuums doen.

Ikzelf ga deze week mijn kleed ophalen bij Scarpellini in Oostende. Daar verhuren ze ook suite voor heren.

Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik24-3-2009 12:12:12

Wat dacht je van Jonavan in Roeselare of Oostrozebeke?

Isabel
12-12_09

joke
25-4-2009
 Meld misbruik24-3-2009 16:46:43

wij huren enkel de kostuums van de heren van de suite, bij Schorreel in Sint-Andries brugge.

Groetjes,
joke
25-04-2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info