Nu Online
Momenteel zijn er 475 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaring met Card XL.be of Paper wish

23-3-2009 14:15:41
Heeft er iemand ervaring met het drukwerk van Card XL of Paper wish? Ik zou deze nemen omdat het goedkoper is dan bij een drukker.
Je moet die tekst in een kadertje intikken, maar hoe zie je dan iets van de lay out.

groetjes

sophie

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 753

Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik23-3-2009 16:17:32

Ik heb uitnodigingen besteld via kaartjesdrukken.nl, ze hebben dezelfde kaarten als card XL.be maar de drukkosten zijn veel lager. Maar het principe is hetzelfde, je kiest je kaart , je geeft de tekst in het kadertje in en bij ons was er een kadertje voor opmerkingen bij te voegen. Je kiest het aantal kaarten,kleur, enz. Als het besteld is krijg je binnen de paar dagen een proefdruk via post of mail en kijk je of er iets verbetert moet worden en stuur je deze terug en dan maken ze je uitnodigingen. Wij zijn heel tevreden met het resultaat van de proefdruk, het was volledig zoals we in gedachten hadden. We hadden al een proefdruk laten doen bij een drukker met dezelfde kaart en dat viel dik tegen. Volgens hem kon dit niet zoals wij het wilden. Je ziet wel...

Succes ermee
Nathalie
03-07-09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...