Terug naar overzicht
Hallo Chantal, Ik zou eens gaan kijken bij Debaere in Zottegem. Zelf ook uit Oost-Vlaanderen, en wij zijn naar De Vos in Lennik geweest. Bij beiden kan je zowel huren als kopen. Veel succes!Groetjes, Ilse
Hey Ilse,Alvast bedankt! Labaere kennen we maar we wouden graag nog naar andere zaken gaan zien. Bedankt voor De Vos in Lennik. Daar zien het er ook heel mooi kostuums uit op de site!Groetjes,Chantal
men vriend zijn kostum komt van azaert van gent
van waele sint-niklaas
sorry het is DE waeleGroetjesEllen 23 mei 2009
Ik geloof dat er 3 of 4 soorten te huur zijn bij De Vos. Zeer behulpzame mensen! Wanneer is het huwelijk? Maak er iets moois van :)Bij ons is het 30 mei... begin al te bibberen.
Iedereen heel erg bedankt voor de verschillende kledingszaken! Jullie zijn 1 voor 1 schatten :-)... Oooh Ilse ik kan het geloven dat de stress begint hehe het begint meer en meer te korten é! Bij ons is het 17 juli volgend jaar dus heb nog vreeeeeeeeeee veel tijd!!!! Ma beter al wat op voorhand zien é dan kunde alles rustig verlopen.Groetjes,Chantal!x
Goh Chantal, ja nog veeeel tijd :) en ik die dacht dat ik er vroeg bij was toen ik vorig jaar in maart begon met plannen maken :) Maar je hebt gelijk hoor, vroeger plannen is veel stress vermijden (alhoewel, hangt beetje van je persoonlijkheid af - ben zelf een zenuwpees). Eigenlijk heb ik zin om bij alle bruidjes in de komende weekends te gaan afkijken :)Greetz, Ilse
Ja ik ken da jong ik ben ook zo iemand en als het allemaal dan op het laatste nippertje moet geburen dan begin ik gewoon verschrikkelijk te stresse en dan is er nix met me aan te vangen dus liever al wat op voorhand alles bekijken hehe... Hihi kan het geloven dajje daar zin in hebt! Ik wens je alvast een heel mooi huwelijk toe hoor meid!!Groetjes,Chantal!x
Mijn vriend heeft zijn kostuum bij Style Tailors in Aalst gevonden.Vriendelijke mensen.
Dank je wel Lesley! Aalst is idd ook nog nie te ver van ons...Groetjes,Chantalx