Terug naar overzicht
hallo, ja, spannend he!!!Wij trouwen op 9 september en alles is zowat in orde nu...Ik voel me ook net een prinses in mijn jurk, net alsof ik hem nooit meer wil uittrekken. Nog veel plezier aan de voorbereidingen Groetjes, lindsay23 dagen aftellen...
Ik deel in je geluk!Geniet ervan meid!Het is echt een zalige dag!!!JoyceAl 46 dagen getrouwd (2-7-2005)
HeyGeniet er maar van! Zo tof dat je nog vermagerd bent!GroetjesVicky
Hoi Ann,Ik ken het gevoel! Ik ben vorige week dinsdag ook gaan passen en ik voelde mij een echte prinses.Mijn mama is ziek en toen ze me uit het pashokje zag komen zei ze: "je bent een prinsesje". Dit zijn momenten dat je nooit vergeet hé.Bij ons is het nog 38 dagen. Ik verlang ernaar om mijn kleedje te dragen.Ik ben ook weg van oude-roze-rozen, maar mijn beste vriendin is onlangs getrouwd en haar bruidsboeket was ook zo: dus nu twijfel ik of ik ook zoiets wil.De komende weken valt er nog veel te regelen: zo de laatste dingetjes maar ik kijk er echt naar uit!Veel succes op je huwelijksdag! En ik ben er zeker van dat je zal stralen!GroetjesSophie