Terug naar overzicht
toen een vriendin van me vorig jaar trouwde heeft ze daar haar kleed gekocht, ik was mee met de pasbeurt, en ik moet zeggen dat de verkoopster erg vriendelijk was, waren ook mooie kleedjes aanwezig en je mocht de tijd nemen om te passen, wel op afspraak.
hallo marijke,wij trouwen op 10 oktober in mechelen.En heb ook mijn trouwkleedje gekozen bij clairdefemme.Zeer vriendelijk onthaal. Wat je best doet is op de site al een keuze maken.Hopelijk kan je goed frans spreken want het is wel allemaal franstalig.Mijn kleedje komt half juni binnen .De prijzen zijn er zeker niet duur .Ik wens je alvast veel succes op je zoektocht naar je droomjurk.yvette
2 van mijn collega's hebben daar hun kleedje gekocht de voorbije jaren. De eerste was zo tevreden dat de tweede er direct naartoe gegaan is! Zeker wel een afspraak maken en op de site al een lijstje maken met wat je leuk vindt.Veel succes met je zoektocht!
Hallo,ik ben vorig weekend mijn trouwkleed gaan kiezen. Ik trouw einde mei en moest dus eentje uit stock kiezen. Heb er nu eentje gevonden van de 2008 collectie en heb 50 % korting gehad! Ik ben supergelukkig! Ik beveel het je zeker aan!Geniet van je dag!Nele
Hoi MarijkeIk ga zaterdag mijn kleedje zoeken bij clair de femme.Heb een afspraak gemaakt, heb dan ook naar de baas gevraagd, die kan heel goed nederlands.Mijn frans is niet zo goed, en als er problemen waren mochten we hem er altijd bijroepen.Heel vriendelijke man!!Ik hou je op de hoogte of ik men kleedje gevonden heb of ni.Taschke 12-9-2009
Ik ben getrouwd in een kleedje van daar en ik ben er over de hele lijn zeer tevreden over. Zowel over de service als de prijs/kwaliteit!
Hoi MarijkeIk ben zaterdag geweest voor een kleedje bij claire de femme.Het is dus echt wel franstalig, maar als het moeilijk is wil de baas wel helpen.Vriendelijke mensen!!En heb na 6 kleedjes passen mijn droomjurk gevonden! Prachtig !Begin juni is mijn 1ste pasbeurt.Ik hoop dat het snel september is, dan kan ik mijn prachtig kleedje aan.GroetjesTaschke