Terug naar overzicht
http://www.styleyourwedding.be/shop/product_info.php?cP... Hopelijk is dit hetgeen je zoekt! Correcte firma trouwens,ik heb er ook al spullen besteld.Bij Ava hebben ze er ook, ik weet niet of die van stof zijn.Veel succes nog!
Hey,Ik heb dernet toevallig op een site blaadjes gevonden in stof.www.styleyourwedding.be of comSucces!
hey,op www.rozenblaadjeswinkel.be vind je zijde rozenblaadjes en zeker niet duur.grtjes9mei2009
carnavalwinkels hebben ook vaak zoietsOppassen met papieren of stoffenblaadjes. Op sommige plaatsen zijn ze streng op het uitstrooien. Als je al deze blaadjes terug moet gaan oprapen omdat er niks mag blijven liggen... Dan is het misschien beter om toch echte te nemen, die vergaan vanzelf. Als je dan witte neemt zal het ook wel meevallen van vuiligheid denk ik. Ik ben er ook wel eens tegengekomen van een speciaal papiersoort dat vlug zou vergaan. Maar weet niet meer juist waar dat was. groetjes, Carolina
ik heb er gevonden bij avaik heb witjes, kgeloof dat ze er ook met roze hadden,mvg,
Ik heb ooit es rode rozenblaadjes gekocht bij IKEA. Misschien hebben ze dit daar nog?