Nu Online
Momenteel zijn er 482 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

rozenblaadjes

24-3-2009 12:41:16
Dag medebruidjes

ik ben op zoek naar stoffen rozenblaadjes om uit te strooien bij het buitengaan van de kerk. Ik vind wel veel websites van verse of gevriesdroogde rozenblaadjes, maar ik ben bang dat die vlekken gaan maken op mijn witte schoenen of kleed (zeker als het regent en je stapt erop).

Iemand enig idee waar je stoffen rozenblaadjes kan vinden?

Thanx
caro
carolienenkristof.onzetrouwpagina.com

carolien
1-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 547

inge
27-6-2009
 Meld misbruik24-3-2009 13:10:27

http://www.styleyourwedding.be/shop/product_info.php?cP...

Hopelijk is dit hetgeen je zoekt! Correcte firma trouwens,ik heb er ook al spullen besteld.
Bij Ava hebben ze er ook, ik weet niet of die van stof zijn.
Veel succes nog!

nele
8-8-2009
 Meld misbruik24-3-2009 13:11:37

Hey,

Ik heb dernet toevallig op een site blaadjes gevonden in stof.
www.styleyourwedding.be of com
Succes!

an
9-5-2009
 Meld misbruik24-3-2009 13:57:35

hey,

op www.rozenblaadjeswinkel.be vind je zijde rozenblaadjes en zeker niet duur.

grtjes
9mei2009

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik24-3-2009 14:57:28

carnavalwinkels hebben ook vaak zoiets

Oppassen met papieren of stoffenblaadjes. Op sommige plaatsen zijn ze streng op het uitstrooien. Als je al deze blaadjes terug moet gaan oprapen omdat er niks mag blijven liggen... Dan is het misschien beter om toch echte te nemen, die vergaan vanzelf. Als je dan witte neemt zal het ook wel meevallen van vuiligheid denk ik. Ik ben er ook wel eens tegengekomen van een speciaal papiersoort dat vlug zou vergaan. Maar weet niet meer juist waar dat was.

groetjes, Carolina

vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik24-3-2009 15:25:58

ik heb er gevonden bij ava
ik heb witjes, kgeloof dat ze er ook met roze hadden,

mvg,

Mariska
12-9-2009
 Meld misbruik24-3-2009 20:59:54

Ik heb ooit es rode rozenblaadjes gekocht bij IKEA. Misschien hebben ze dit daar nog?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...