Terug naar overzicht
Café Costume in Antwerpen... Blijkt schappelijk te zijn van prijs?www.cafecostume.be groetjesNele
Hallo,Heb je al geïnformeerd bij Café Costume in Antwerpen (maatwerk)? We hebben hen op een trouwbeurs eens naar prijzen gevraagd en volgens mij begonnen die bij 500-600 euro. Mijn verloofde heeft ook geen grote maat (maar wel 44 denk ik) en hij gaat een trouwkostuum huren. Voor een ander kostuum heeft hij na lang zoeken zijn maat en keuze gevonden bij P&C.Succes met de zoektocht!
Hey daar,Mijn vriend heeft als gewone kledingsmaat een 38-40 en hij heeft dan bij dewaele in sint-niklaas een kostuum gekocht (kostuum maat46 gecentreerd) en dan ingenomen. Kleiner bestaat niet denk ik. De enige winkel waar hij nog goed in een costuum paste was in een 48 van zara (in andere winkels zwom hij in deze maat). Die staan gekent voor hun kleine maten! Het is belangrijk dat je voor een gecentreerde pak gaat, die zijn ook altijd wat kleiner.Wat ik niet wist (en jij mss ook niet) is dat er een verschil is tussen een gewone maat en een costuum maat. Heeft hij al eens een 46 aangehad? wij hebben 450 euro uitgegeven aan het costuum zelf.groetjesImke
Hey,Mijn verloofde is groot en mager dus meestal zijn z'n pijpen en mouwen veel te kort. Daarom hebben we ook gekozen voor maatwerk. We hebben zijn kostuum twee weken geleden besteld bij Café Costume in Antwerpen en tot nu toe zijn we daar heel tevreden over (heel vriendelijke mensen, goede service, ...). Het pak dat mijn verloofde koos kost 490 euro denk ik? Je kan er ook een hemd bij laten maken, das dan 170 euro, maar dat hemd mag je net zo goed ergens anders kopen.Veel succes nog met de zoektocht!Evelien
Mijn man had de kleinste maat in Hugo Boss. (Boss is Duits en dus niet zo klein)Maar ik ben vergeten wat dat was, wel was het ook voor hem moeilijk om een kleine maat te vinden. Met wat aanpassingen (mouwen innemen enzo) is dat Boss kostum perfect op maat.Italiaanse maatjes zijn ook wat kleinder zoals Armani, Versace,... Dus bij die merken maak je ook kans. Mijn man zij hemd is van Armani omwille van die reden.Zoals gezegd heeft Zara ook iets kleindere maten.
Hoi,Bedankt voor de reacties.Mijn verloofde gaat zeker ook kijken bij Café Costume.Bij Zara waren de pakken ook te groot. Hij is nl 1,70m en weegt maar 50kg. Spijkerbroek maat 26! Maar hij gaat in antwerpen kijken en misschien hoeven we dan niet verder te kijken.Groetjes Marcia