Nu Online
Momenteel zijn er 676 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleine maat kostuum

24-3-2009 13:42:48
Hallo,

Een kostuum vinden voor mijn verloofde is niet makkelijk. Hij heeft nl maatje 40, 42 moet ingenomen worden. De meeste winkels beginnen bij 46. Het wordt dus maatwerk, maar dan kom je al gauw aan 1000 euro.
Weet iemand misschien een winkel speciaal voor kleinere maten? Of maatwerk voor een schappelijk prijs. Graag in de omgeving gent, antwerpen. Wij wonen namelijk in zweeus vlaanderen.

Alvast bedankt voor de reacties.
Groetjes,

M en haar slanke verloofde

Marcia
11-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1969

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik24-3-2009 13:58:26

Café Costume in Antwerpen... Blijkt schappelijk te zijn van prijs?
www.cafecostume.be
groetjes
Nele

Saskia
18-4-2009
 Meld misbruik24-3-2009 14:01:40

Hallo,

Heb je al geïnformeerd bij Café Costume in Antwerpen (maatwerk)? We hebben hen op een trouwbeurs eens naar prijzen gevraagd en volgens mij begonnen die bij 500-600 euro.
Mijn verloofde heeft ook geen grote maat (maar wel 44 denk ik) en hij gaat een trouwkostuum huren. Voor een ander kostuum heeft hij na lang zoeken zijn maat en keuze gevonden bij P&C.

Succes met de zoektocht!

Imke
4-4-2009
 Meld misbruik24-3-2009 17:20:44

Hey daar,

Mijn vriend heeft als gewone kledingsmaat een 38-40 en hij heeft dan bij dewaele in sint-niklaas een kostuum gekocht (kostuum maat46 gecentreerd) en dan ingenomen. Kleiner bestaat niet denk ik. De enige winkel waar hij nog goed in een costuum paste was in een 48 van zara (in andere winkels zwom hij in deze maat). Die staan gekent voor hun kleine maten! Het is belangrijk dat je voor een gecentreerde pak gaat, die zijn ook altijd wat kleiner.Wat ik niet wist (en jij mss ook niet) is dat er een verschil is tussen een gewone maat en een costuum maat. Heeft hij al eens een 46 aangehad?
wij hebben 450 euro uitgegeven aan het costuum zelf.

groetjes

Imke

Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik24-3-2009 18:20:27

Hey,

Mijn verloofde is groot en mager dus meestal zijn z'n pijpen en mouwen veel te kort. Daarom hebben we ook gekozen voor maatwerk. We hebben zijn kostuum twee weken geleden besteld bij Café Costume in Antwerpen en tot nu toe zijn we daar heel tevreden over (heel vriendelijke mensen, goede service, ...). Het pak dat mijn verloofde koos kost 490 euro denk ik? Je kan er ook een hemd bij laten maken, das dan 170 euro, maar dat hemd mag je net zo goed ergens anders kopen.

Veel succes nog met de zoektocht!
Evelien

s
1-6-2007
 Meld misbruik24-3-2009 20:31:08

Mijn man had de kleinste maat in Hugo Boss. (Boss is Duits en dus niet zo klein)
Maar ik ben vergeten wat dat was, wel was het ook voor hem moeilijk om een kleine maat te vinden. Met wat aanpassingen (mouwen innemen enzo) is dat Boss kostum perfect op maat.

Italiaanse maatjes zijn ook wat kleinder zoals Armani, Versace,... Dus bij die merken maak je ook kans.
Mijn man zij hemd is van Armani omwille van die reden.
Zoals gezegd heeft Zara ook iets kleindere maten.

Marcia
11-9-2009
 Meld misbruik27-3-2009 12:14:11

Hoi,

Bedankt voor de reacties.
Mijn verloofde gaat zeker ook kijken bij Café Costume.
Bij Zara waren de pakken ook te groot. Hij is nl 1,70m en weegt maar 50kg. Spijkerbroek maat 26! Maar hij gaat in antwerpen kijken en misschien hoeven we dan niet verder te kijken.

Groetjes Marcia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info