Terug naar overzicht
Hallo Sofie,Misschien eens zoeken op internet? Je hebt waarschijnlijk wel 10-tallen misboekjes staan op internet.Plus: volgende website is de moeite: www.adagioceremonie.be Voor wanneer is je mis?Anders kan ik het onze ook opsturen nadien.Groetjes,Sophie
Ik trouw op 15 juli 2006. Ja je mag me zeker uw misboekje opsturen hoorbedanktgroetjessofie
Dan heb je wel nog effe tijd om het te maken hé. Ik dacht dat het al binnen een paar weken was.Ik ben er nu pas mee bezig.Maar ik stuur het je dan zeker op na ons huwelijk.Groetjes,Sophie
Ja ik weet het maar ik wil alles graag op voorhand klaar hebben kwestie van niets te vergetenBedankt hé. Stuur het maar op naar het bovenstaand emailadres aub. Wanneer trouw jij misschien?
Ja, dat is juist.Ik trouw op 24/09/2005. Binnen een grote maand dus.We moeten maandag naar de pastoor.Ik ben nu 3 dagen intensief met het misboekje bezig geweest en het is sinds gisteren af.Ik mail het je dan zeker door na ons huwelijk.Groetjes,Sophie
OK bedankt hé, een veel succes nog
Als je wil stuur ik het onze ook wel door na ons huwelijk 24/09/05. Wij hebben heel veel teksten zelf geschreven - zelfs onze huwelijksgeloften - dus houden we het graag nog even exclusief voor ons.
Hallo AnDat zou heel tof zijn, als je zo vriendelijk wilt zijn om het door te sturen.bedankt hé en nog veel succes met de voorbereidingen!groetjessofie
Hey Sofie,Als je wil mag je mij de misboekjes die je ontvnagen hebt ook even doorsturen.Dit kan naar: tilly.bonneux@telenet.beBedankt.groetjes Tilly
Hallo Tilly,OK ik zal ze u doorsturen deze weekgroetjessofie