Terug naar overzicht
www.kaartjeshuis.be Vind ik zelf de moeite om even te bekijken.
Ga es langs bij Ava, wij hebben iets mooi gezien & het dan wel nagemaakt :), kwam 2/3 goedkoper uit. Is wel niet 100 prct hetzelfde, maar wel héél persoonlijk omdat je het zelf doet & de reacties waren super.Marieke18/04/2009
Hoi,ik heb een blogje waar je enkele voorbeelden kan bekijken. Alleen weet ik niet of ik mijn link hier mag plaatsen. Misschien kan ik jullie wel verder helpen! Nel!Je kan me eventueel mailen op nelsdesigns@telenet.be dan geef ik je de link door :-)
Goh, ik ken het probleem. Ik heb me maanden aan een stuk rot gezocht op het internet. Uiteindelijk kom je steeds op dezelfde sites terecht... Ik had een gedacht in mijn hoofd, en er kon niks meer aan tippen. Ben dan gaan experimenteren met vista - print, maar ik bakte er niks van. Heb dan mijn nichtje aangesproken , zij gaat een ontwerp voor mij maken , en dat kunnen we dan laten drukken. Ik ben nu wel héél benieuwd want ik heb ze carte blanche gegeven (weliswaar met het idee dat ik in mijn hoofd had). Ik ben dus nog in blijde verwachting! (misschien dus toch een grafisch ontwerpster anspreken?)Groetjes,Inge 27/6/09
blijkt dat iedereen hier een linkje zet! kijk dan maar gerust even ophttp://nelsdesigns.wordpress.com :-)