TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Geert
|
24-3-2009 19:59:34
Hoi Inge, Ik weet niet wie de huis-dj is van de Vesten en om zeker te zijn zou ik eens contact met hem opnemen of die prijs correct is. Tegelijkertijd kan je ook eens luisteren of jullie overeenkomen kwestie van muziekkeuze. Om een richtprijs te geven, ik vraag 450€ voor de hele avond. mvg Geert Biesemans www.discobarbsl.be
|
|
www.klimaxsmusic.be
|
25-3-2009 4:01:49
Goeiedag.
750 euro is veel geld voor een dj. Bel hem eens en vraag wat deze prijs inhoud.
Mvg www.klimaxsmusic.be
|
|
Geert
4-7-2009
|
25-3-2009 8:25:01
Onze dj kost 400 euro voor een ganse avond.
Valerie 04/07/09
|
|
Daniel
|
25-3-2009 13:15:52
Hey Inge, Amai zeg ! Voor zo'n prijs wil ik ook wel gaan draaien... Als ik mijn prijs vertel aan koppels (de helft van die Huis DJ) zijn er al bij die dat veel vinden....
Groetjes en succes DJ Big Daddy
|
|
Katrien
27-2-2010
|
25-3-2009 13:43:45
Hey Inge,
Wij trouwen 27 februari 2010 ook in de Vesten. Wij kennen de DJ niet, maar hebben er volgende week een afspraak mee. Het is de huis DJ waar zij het meeste mee werken....DJ Holiday. De prijs is 325 euro voor de eerste 5 uur dacht ik (dus van 19u tot 24u of van 20u tot 01u) de volgende uren is het 55 per uur erbij....volgens mij valt dit in prijs nogal mee....of niet?
|
|
Marc
|
25-3-2009 15:03:53
750 € is zeker niet overdreven en is een aanvaardbare prijs voor een hedendaagse professionele (lees:full-time) DJ.
www.marcdooms.be
|
|
LeBart
|
25-3-2009 15:50:49
Als je moet leven van plaatjes draaien dan is 750 euro idd een aanvaardbare prijs. Zeker als de dj een degelijke licht- en geluidsinstallatie voorziet. Een aantal van de dj en verhuurcentra die op dit forum van tijd tot tijd over de tong rollen zitten eveneens in die prijsklasse als je net iets meer wil dan 4 knipperspotjes.
Of je met 750 euro een eerlijke prijs/kwaliteit krijgt voor je feest, zal vooral afhangen van je eigen muzikale wensen. Als je Armin Van Buren verwacht en je krijgt dj louie-van-naast-den-bakker-van-ons-maria-haar-kuisvrouw die gestopt is met nieuwe muziek aan te schaffen toen we in het nieuwe millenium stapten, dan kan ik me voorstellen dat je 750 euro niet echt goed besteed vindt.
dj LeBart
|
|
kris
|
25-3-2009 17:56:11
dj's die de prijs van 750 euro hier gaan afkraken zonder meer, zal je hier in overvloed vinden (zie reacties) + dat zij dan ook zondermeer hun prijs(je) ernaast gaan zetten! Zo zijn ze dan :-) ! Meestal dj's met oogkleppen op en die prijzen hanteren om toch maar te MOGEN draaien. Enfin, iedereen zijn manier van marketing doen natuurlijk!
Ik ben het eens met de uitspraak van LeBart en kan er nog aan toevoegen dat het geen geld kost om de dj in kwestie eens op te bellen, een afspraakje te maken en hem dan te vragen naar zijn werkwijze, naar zijn referenties, naar het materiaal, of hij jou verwachtingen kan inlossen, enz..., EN ook naar zijn prijs! Dan weet je het direct! Dat is DE manier van aanpak! Waarom de vraag hier stellen of hij 750 Euro vraagt als je het aan de man zelf kan vragen? Hier krijg je toch meestal reacties van mensen die de prijs zullen afkraken (er zijn uitzonderingen: bedankt LeBart en MarcDooms) en meestal zijn het dj's die er alleen maar van kunnen dromen om zo'n prijs te vragen. By the way, om u een idee te geven en op ook in te gaan op uw vraag: ikzelf draai evenementen (en ook feestjes) tussen de prijsklasse van 350 Euro en 3000 Euro. Dit om u maar een idee te geven hoe het kan verschillen. Wij stellen de vraag: wat wil de klant en welk budget wil hij eraan besteden? Misschien moet je je dit ook es afvragen en dan een "klapke" gaan doen met die dj (of een andere). Veel succes! Kris
|
|
Inge
|
25-3-2009 20:36:45
Hey allemaal,
Het was eigenlijk meer mijn bedoeling om even te kijken wat de meesten hier betalen voor hun dj. Dit omdat ik hier geen ervaring mee heb en toch een beetje voorbereid ben en ook al een idee kan hebben. Ik heb ook duidelijk vermeld dat ik DACHT het ergens gelezen te hebben. Niet dat hij zoveel vraagt. Ondertussen weet ik de werkelijke prijs.
Toch bedankt voor jullie antwoorden.
Groetjes, Inge
|
|
Inge
|
25-3-2009 20:36:46
Hey allemaal,
Het was eigenlijk meer mijn bedoeling om even te kijken wat de meesten hier betalen voor hun dj. Dit omdat ik hier geen ervaring mee heb en toch een beetje voorbereid ben en ook al een idee kan hebben. Ik heb ook duidelijk vermeld dat ik DACHT het ergens gelezen te hebben. Niet dat hij zoveel vraagt. Ondertussen weet ik de werkelijke prijs.
Toch bedankt voor jullie antwoorden.
Groetjes, Inge
|
|
Rik
|
26-3-2009 11:35:19
Een adres: www.discovideo.be Van scherpe prijzen tot een uniek feest. grtz
|
|
Anthony
|
21-4-2009 10:44:31
Hallo,
Ik ben een allround dj die zo´n 15 jaar ervaring heeft voor de meest uiteenlopende feesten. De prijs is afhankelijk van:
-Ervaring dj -Drive-in meubel -Geluidapparatuur (kwaliteit en vermogen) -Licht -Extra zaken of wensen
Dus je kan het zelf zo duur maken als je wil.
Prijzen van onder de 300 euro zijn voor mij niet geloofwaardig.
Maar bekijk de website van de dj wat voor apparatuur hij heeft en wat de prijs is en stem dat af met je wensen.
Ik heb b.v. een led verlichte drive-in en een videoclip party als specialiteit.
Zie www.djanthony.nl
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|