Terug naar overzicht
Je hebt zo van die autootjes van Fisherprice is da denk ik, gele en dan met een blauw deksel erop dat je kan omhoog doen. Zo kunnen ze erin zitten of erachter aan lopen en iets in het autootje leggen. Is wel niet echt "girly", maar toch een goede oplossing.Valerie04/07/09
Heb net eens gegoogeld, want heb zelfs zoiets nodig: google eens op 'loopauto', daar krijg je dan die auto die ik bedoelde, maar ook bvb een lieveheersbeestje enz.
Thx, voor de tip. Heb ook nog even wat opgezocht en vond "Poppenwagen Framboisine". Ook leuk, wel beetje prijzig, zeker als je nog verzendingskosten bijteld maar ik zie het dan maar als cadeautje voor haar. Misschien ook iets voor jou?vriendelijke grtjsRita
Van Janbibejan zijn er ook zo'n leuke!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Ik ga ws voor da autootje gaan oftewel een bolderkar. Autootje is van mijn ouders en bolderkar kan ik lenen. Mijn kleinste bruidskindje is een jongetje, dat ws nog niet gaat kunnen stappen, dus dan is een autootje wel goed :-)Maar die poppenwagen ziet er héél leuk uit, ms kan je hem ergens tweedehands op de kop tikken? Zie wel dat hij niet te klein/laag is.Valerie