Nu Online
Momenteel zijn er 482 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen

24-3-2009 22:57:53
Hallo iedereen,
Ik ben op zoek naar een origineel karretje of diertje wat mijn bruidsmeisje zou kunnen verder duwen en waar de ringen aan of in kunnen. Het is eigenlijk ook bedoeld om echt steun te geven bij het stappen. Mijn bruidskindje is drie maar stapt nog maar pas omdat ze het down syndroom heeft. Maar zoals al deze kindjes is ze een SUPER schattig meisje en ben ik enorm trots om haar naast me te hebben. Alle ideetjes zijn welkom.
Alvast bedankt
Riet

Rita
3-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 413

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik25-3-2009 9:09:05

Je hebt zo van die autootjes van Fisherprice is da denk ik, gele en dan met een blauw deksel erop dat je kan omhoog doen. Zo kunnen ze erin zitten of erachter aan lopen en iets in het autootje leggen. Is wel niet echt "girly", maar toch een goede oplossing.

Valerie
04/07/09

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik25-3-2009 9:11:33

Heb net eens gegoogeld, want heb zelfs zoiets nodig: google eens op 'loopauto', daar krijg je dan die auto die ik bedoelde, maar ook bvb een lieveheersbeestje enz.

Rita
3-7-2009
 Meld misbruik25-3-2009 12:25:19

Thx, voor de tip. Heb ook nog even wat opgezocht en vond "Poppenwagen Framboisine". Ook leuk, wel beetje prijzig, zeker als je nog verzendingskosten bijteld maar ik zie het dan maar als cadeautje voor haar. Misschien ook iets voor jou?
vriendelijke grtjs
Rita

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-3-2009 14:06:08

Van Janbibejan zijn er ook zo'n leuke!

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik25-3-2009 17:28:52

Ik ga ws voor da autootje gaan oftewel een bolderkar. Autootje is van mijn ouders en bolderkar kan ik lenen. Mijn kleinste bruidskindje is een jongetje, dat ws nog niet gaat kunnen stappen, dus dan is een autootje wel goed :-)
Maar die poppenwagen ziet er héél leuk uit, ms kan je hem ergens tweedehands op de kop tikken? Zie wel dat hij niet te klein/laag is.

Valerie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...