Terug naar overzicht
Hallo,Wij trouwen via rent a priest, kijk eens op hun website. Voorbereiding enzo is héél degelijk, gesprek van 4 uur. héél persoonlijk.je kan altijd eens contact opnemen?Ik zou wel niet te lang meer wachten.SuccesMarieke18/04/2009
hey, je kan ook contact opnemen met het uvv. dit is een vrijzinnig humanistische vereniging, die samen met jullie een viering op maat zullen regelen. dit is dan wel niet kerkelijk, christelijk...groetjes ellen
Ook wij gaan trouwen via uvv.Het is niet kerkelijk en heel persoonlijk.Groetjes Karen.
Wij zijn gehuwd met rent-a-priest en dat is super meegevallen.Groetjes,elisadiana1@hotmail.com
hey,Wij hebben onze viering gedaan met de priester van "de goede herder". Supertof, heel persoonlijk en de priester zelf was een hele fijne man!.Niet commercieel, geen voorschot betalen en heel fijn om met deze mensen te werken! Zij hebben een website. zeker de moeite om eens contakt met hen op te nemen!!GroetjesPatricia
wij hadden helemaal zelf een 'viering' in elkaar gestoken en ook voorgedragen op de dag zelf.De ringen hadden we wel al in het gemeentehuis gegeven.in onze viering zat:- liedjes met een betekenis- welkomstwoord- teksten met betekenis vooral tot liefde- tekst naar elkaar- ballonmoment (allemaal gelijk de lucht in laten)- een kus- bedankingenwilden dit eerst buiten doen maar door het weer is het binnen in onze eigen keuken doorgegaan, en het was super gezellig, en persoonlijk...Vooral de mensen die het eerst een beetje jammer vonden dat we niet voor de kerk trouwden, vonden het zeer mooi
HalloOnze viering lijkt inhoudelijk sterk op die van Heidi. Viering is bij ons in een mooi, modern ontmoetingscentrum. Aansluitend op de viering is een receptie. Daarom nodigen we ook iedereen die voor 's avonds is geïnviteerd uit naar de viering en aansluitend receptie. We hebben zo met de traiteur afsproken dat meteen na de laatste tekst ("onze wens aan elkaar") iedereen onmiddellijk een glaasje krijgt. Zo kunnen we als het ware samen toasten!Inhoudelijk ben ik ook echt blij met zo'n viering. Hoewel we katholiek zijn opgevoed, wilden we geen mis maar wel een persoonlijke eigentijdse viering. Ik ben nu eenmaal iemand die het liever zelf zegt ipv iemand anders (priester, moderator...) alles te laten leiden... ;-)Succes!Joke 18 april