TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nancy
25-9-2009
|
25-3-2009 8:16:37
hallo, ja bij ons is het 25 september,en bij jullie? alles is zo goed als klaar juist het vervoer nog..
grtjes nancy
|
|
an.R.
11-9-2009
|
25-3-2009 8:22:35
Bij ons is het vrijdag 11 september. Wij moeten nog een huwelijkskaars,de menu en uitnodigingen, misboekjes laten drukken... Bedanking voor onze gasten??(weten nog niet wat) Voor de rest is alles in orde groetjes
|
|
isabelle
16-9-2009
|
25-3-2009 8:53:29
hoi wij trouwen de 26ste. Ik moet nog schoenen, bruidsboeketten, uitnodigingen en trouwvervoer regelen. groetjes
|
|
Elke
19-9-2009
|
25-3-2009 9:03:41
hey, bij ons is het voor 19/09 en ben ook al serieus aan het aftellen hoor !! vanavond gaan we onze menu vastleggen in de feestzaal. We moeten juist nog ons vervoer hebben, bruidsboeket, lingerie voor mij en schoenen voor mijn aanstaande. Voor de rest is alles zo goed als gedaan (in grote lijnen)
|
|
Maya
18-9-2009
|
25-3-2009 9:24:20
Hallo, Wij trouwen op vrijdag 18/09/09. Lijkt nu nog ver af hé! Maar ben toch al aan het aftellen. Zaal, fotograaf, vervoer kleding, muziek, Dj is reeds geregeld. Nu een draaiboek opmaken en een uitnodigding ontwerepen (mijn man is grafisch ontwerper dus de verwachtingen zijn hoog gespannen). En natuurlijk de ringen niet vergeten! enig idee hoe lang op voorhand je deze moet bestellen?
|
|
aa
5-9-2009
|
25-3-2009 9:50:29
wij trouwen op 5 september. gemeente, kerk, zaal, DJ liggen vast. deze week fotograaf en catering voor receptie. Maar mijn kleed.... daar raak ik niet uit!! Moet ik nu panikeren??
|
|
Vanessa
5-9-2009
|
25-3-2009 11:21:12
Wij trouwen ook op 5 september. ;-) Bij ons ligt alles al vast behalve de bloemen niet. De menu wordt i njuni vast gelegd en dan kunnen de menu's gemaakt worden. Mijn uitnodigingen maak ik zelf en die zijn al de helft gemaakt. En 10 april heb ik mijn eerste pas!! Daar kijk ik enorm naar uit. :-) Wij zijn ook al aan het aftellen voor onze huwelijksdag! Het kan er niet snel genoeg zijn! :-) En An R. hoever staan jullie met de voorbereidingen? En wanneer trouwen jullie?
Grtjes
|
|
lesley
20-6-2009
|
25-3-2009 12:28:43
Hey An,
Bij ons is het ondertussen nog 87 dagen te gaan, ik begin ook serieus af te tellen!
|
|
annen mark
5-9-2009
|
25-3-2009 13:06:34
Hallo
Amaai als ik iedereen zijn 'stand van zaken' lees, staan jullie veel verder dan wij. Wij trouwen op 5 sept. Bij ons ligt al vast: zaal, dj, fotograaf, gemeentehuis, kerk, kleed. We zijn nu op zoek naar een koets voor het vervoer, suitewagens moeten we ook nog regelen, maar hopen om voldoende wagens van familie en kenissen te 'vergaren'. Misboekjes, bloemen, kostuum, ringen, notaris,... daar moeten wij nog allemaal aan beginnen. Ik wil het ook wat spreiden in de tijd. Als nu al alles klaar zou zijn, zou ik nog maar meer beginnen twijfelen denk ik de komende maanden.... Ik vind het ook goed dat het nog een eindje is. Mij nog een beetje aanpassen aan de idee van "voor de rest van je leven" verbonden te zijn. Ik zal een beetje mannelijke bindingsangst hebben zeker? Zou wel leuk zijn om in contact te komen met mensen die ook op 5/9 trouwen, kunnen we samen aftellen....! annenmarktrouwen@hotmail.com
|
|
Tine
|
25-3-2009 13:38:06
Wij trouwen 2 keer in september op 09/09 en 12/09 (stadhuis en kerk)...
Ik ben vorige week mijn trouwjurk gaan kiezen, heb mijn uitnodigingen ontworpen, eerste afspraak voor de ringen, de zaal, het misboekjes, de dj, de pastoor,... Al de rest moet nog gebeuren, maar ben pas de laatste twee weken echt in gang geschoten en we hebben best nog wat tijd é!
Leuk om samen af te tellen! Tine
|
|
Windy
19-9-2009
|
25-3-2009 13:56:48
Hey, hier nog eentje voor in september! Wij trouwen op 19/09/09 in Zwevegem. Wij hebben de belangrijkste zaken al geregeld: feestzaal, gemeentehuis/kerk vastgelegd, DJ, ceremoniemeester, kapster/schminkster, live-muziek voor de kerk, bruidsjurk besteld, het vervoer ligt vast, aan het misboekje ben ik ook al begonnen maar ik moet het nog afwerken en de liedjes nog kiezen voor in de kerk, trouwringen zijn ook in orde. We moeten dus nog zorgen voor de uitnodigingen, kledij voor de bruidegom en de suite, bruidsboeket, kerkversiering, keuze van het menu, proefkapsel nog laten doen... brrrr, als ik er zo aan denk gaan we nog eventjes bezig zijn tegen dat alles in orde is!
Nog veel plezier met de voorbereidingen!
Groetjes, Windy
|
|
Daisy
25-9-2009
|
25-3-2009 14:37:41
hallo iedereen,
er zijn er blijkbaar een paar voor september hé. wij ook. wij trouwen op 25 seoptember in Halle. wij zijn ook al aan het aftellen maar aan het tempo dat mijn ventje met de trouw bezig is is september nog veel te vroeg.
wat is er bij ons al in orde
trouwkleed, lingerie, schoenen en juwelen. kostuum, ondergoed, schoenen kleedjes voor bruidskindjes , eigen kindjes gemeentehuis en kerk zaal , dj fotograaf getuigen gevraagd ringen afgehaald huwelijkskaars vervoer huwelijksreis misboekje
ik denk dat het dat zowat is de komende dagen zijn het de uitnodigingen
groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen
Daisy en Lieven
|
|
tamara
25-9-2009
|
25-3-2009 15:03:25
25 september in borsbeek antwerpen trouwkleed is in de maak binnen 2 maanden men 1ste pas kerk ligt al vast zaal en dj ook getuigen zijn ook al gevraagd misboekje staat al op pc moet enkel nog afgeprint worden
|
|
Aissa
26-9-2009
|
25-3-2009 15:51:28
Wij trouwen op 14 augustus voor de wet maar dat blijft simpel. Gewoon erna iets gaan drinken met de aanwezigen en dan vertrekken we op weekendje (voor mij verrassing). Op 26 september trouwen we dan voor de kerk.
Onze feestzaal en menu liggen vast. De kerk ook, moeten alleen eens bij de pastoor langs gaan 3 maanden op voorhand. Het misboekje is klaar op pc. De getuigen zijn gevraagd. Mijn kleed is gekozen samen met schoenen. Kapster/make-up aan huis ligt vast. De kleertjes voor ons bruidsmeisje is gekocht. Nu alleen nog voor ons zoontje die bruidsjongetje is. Live-muziek voor de kerk ligt vast, net als de DJ voor het avondfeest. Onze ringen zijn al besteld en zouden al in mei klaar zijn maar blijven wel veilig bij de juwelier tot september;-)
Waar we dus nog voor moeten kijken: Kostuum van mijn verloofde. Maar dit wordt op maat gemaakt en duurt 6 tot 8 weken dus niet echt veel druk daar. Foto- en Videograaf. Hebben er een paar in gedachten alleen kiezen is moeilijk. Vervoer. Heb het er moeilijk mee dat dit zo kostelijk is. Onze huwelijksreis. Teveel landen waar we naartoe willen;-) Uitnodigingen. Beginnen we binnen paar weken aan. En de bloemen, maar dat lijkt me ook nog wet vroeg.
Tussendoor zitten we ook nog met de bouw van ons huisje. Dus druk, druk, druk...
|
|
Lorianne
|
25-3-2009 15:53:52
hey, wij trouwen 12/9 te Lokeren. Bij ons ligt al vast: kerk, stad, zaal+menu, ceremoniemeester, fotograaf, trouwkleed, kostuum bruidegom, kostuums suite, kleren bruidskindjes ben langsaam begonnen aan misboekje, moet nog schoenen zoeken voor mezelf, mijn vriendje (nu nog) en voor de bruidskindjes. en verder nog bruidskaar,gastenboek, bedankinkjes,...dus vooral nog veel kleine dingen. Begin echt af te tellen en kijk er al naar uit! x Lorianne
|
|
Evelien
26-9-2009
|
25-3-2009 17:32:31
Hoi,
Wij trouwen op 26 september in Leuven. Ja, sinds we onder de 200 gegaan zijn, vind ik dat het precies allemaal sneller gaat en begin ik soms toch wel even nerveus te worden. Soms wou ik dat het al zover was maar er zijn momenten dat die voorbereidingen toch zo fijn zijn, zal het echt missen denk ik!
Groetjes! Evelien
|
|
Laurence
18-9-2009
|
25-3-2009 19:31:27
Wij trouwen op 09/09 voor de wet en op 18/09 voor de kerk met feest en alles erop en eraan. *Trouwkleed is aangekocht *zaal ligt vast, gemeentehuis en kerk liggen vast *ben begonnen aan misboekje Sta nog niet zover maar vanaf nu gaan we erin vliegen!!
|
|
Sabine
|
25-3-2009 20:30:32
Hallo
wij trouwen op 4 september voor de wet en volgend jaar op 4 september houden we een viering met rent a priest en een feest. Op 04/09/09 is het voor de wet en nadien een kleine receptie gevolgd door een etentje met ouders en getuigen. Maar ik zou er toch ook ergens een dans willen invoegen. Officiële opening van de receptie? Hebben jullie nog ideetjes om de dag van het wettelijk huwelijk ook speciaal te maken?
|
|
Sara
12-9-2009
|
25-3-2009 21:35:55
Hoi, wij trouwen op 12/09 in houthalen... In orde: trouwkleed, feestzaal, kerk, fotograaf, dj, misboekje bijna. Binnenkort gaan we kijken voor de ringen, en gaan we aan uitnodigingen beginnen. Ventje moet ook nog voor kostuum gaan zien. Vervoer zijn we nog aan het zoeken, maar wss gaan we een kameraad met een chique auto vragen om te rijden. Volgende maand ga ik ook eens kijken voor lingerie en schoenen. Ik probeer het echt te spreiden, zodat de tijd wat omgaat, anders lijkt het nog zolang he... Veel succes en plezier nog met de voorbereidingen allemaal!
|
|
an.R.
11-9-2009
|
25-3-2009 22:23:32
Ben tot nu toe precies hier de enige die op 11/9 trouwt...
|
|
Jessica
25-9-2009
|
25-3-2009 22:35:39
Hallo,
Wij trouwen ook op 25 september in Beringen ;-)
Wat er al geregeld is;
feestzaal,kerk, gemeentehuis, getuige gevraagd, dj, kleed is gekozen, uitnodiging is ontworpen.. Ja en de rest is nog niet klaar.. Hoe lang op voorhand stuurt men de uitnodigingen eigenlijk?? En zet je er dan op dat ze moeten laten weten als ze niet komen of als ze wel komen??
groetjes jessica
|
|
Maya
18-9-2009
|
26-3-2009 12:04:15
He Laurence, Leuk te horen dat je net als mij op 18/09/09 in het huwelijksbootje stapt!Proficiat! Aan al de septemberbruidjes: is er iemand die net als ik reeds kindjes heeft. Onze zoontjes van 4 en 2 zullen bruidsjongen zijn. Is enkel 1 probleem->de babysit. Wij zouden graag op de bruidslokatie blijven slapen en zoeken dus een babysit voor die avond. Nu heb ik nog nooit iemand ander laten babysitten buiten familie maar die zijn allemaal op de feest! Iemand ervaring met goede professionele babysitters? Alvast bedankt!
|
|
beynen
12-9-2009
|
26-3-2009 12:24:21
hey,
wij trouwen op 12/09/09 ben eigenlijk ook al aan het af tellen hoor. Het wordt nog druk met alles nog eens te passen end. maar het is een leuke spanning he tenslotte wordt het zowieso fantastisch.
|
|
geert
11-9-2009
|
26-3-2009 13:26:45
wij zullen ook trouwen in september en nl op 11 september 2009!!! Wij zijn volop met alle voorbereidingen bezig, merk toch op dat er al vele bijna rond zijn, das ook goed op tijd he! Proficiat allemaal!!! Greetje en Geert
|
|
Dominique
12-9-2009
|
26-3-2009 19:08:45
HIER!!!! :) Wij trouwen 12/09... nog 170 dagen... soms lijkt het al zo dichtbij, maar andere dagen lijkt het nog zo ver weg... ik ben volop bezig met alles te regelen. Wil alles op en top in orde! Wanneer trouw jij ? Groetjes
|
|
lise
|
26-3-2009 21:19:30
hey wij trouwen de 18de voor de wet en de 26 voor de kerk alles is bijna in orde juist nog de bloemen en de misboekje
|
|
an.R.
11-9-2009
|
26-3-2009 21:33:15
Aan iedereen nog een fantastische bruiloft gewenst en hopelijk kunnen we elkaar nog veel goeie tips geven en ideeen uitwisselen
vele groetjes an 11/09/2009
|
|
Aissa
26-9-2009
|
26-3-2009 23:22:32
@ Maya
Wij hebben een zoontje die tegen dan 20 maanden is. Hij is ook ons bruidsjongetje samen met m'n verloofde zijn petekindje die dan pas 16 maanden is. Wij zitten een beetje met het zelfde probleem. Weten ook niet echt wie we als babysit gaan vragen. Totaal vreemden zie ik echt niet zitten maar ja, iedereen dat we goed kennen en vertrouwen willen we natuurlijk ook op onze trouw. Dit wordt echt nog de lastigste beslissing van allemaal...
|
|
Céline
9-9-2009
|
27-3-2009 12:06:23
Wij trekken net al Tine 2 dagen uit om te trouwen ,09/09 voor de wet in Zwevegem (op mijn verjaardag) en dan 12/9 in de Eygalière in de Provence.Onze uitnodigingen gaan volgende week op de post-wat vroeg- maar daar de gasten toch snel 3 dagen gaan uittrekken voor onze bruiloft is het praktisch gezien niets te vroeg.Kerkje,feestlocatie,logement,traiteur,kleed,kerkboekje,fotograaf,... ligt allemaal al vast,nu nog de ringen kiezen en nog wat kleine zaken. Groetjes
|
|
magali
|
29-3-2009 0:27:47
@maya
ons ventje is op onze huwelijksdag 18/09/09!! ook net 2 jaar geworden en idd. het grootste probleem is de babysit... heb echt geen enkel idee en de enigen die al ooit voor ons manneke gezorgd hebben zijn mijn mama en schoonmama, dus hier ook PANIEK!!! mocht er een oplossing uit de lucht gevlogen komen laat gerust iets weten, misschien hebben we er ook iets aan. verder moet er bij ons ook nog veel gebeuren (is reeds veel gebeurd en gekozen) maar, had geen flauw benul wat een huwelijk eigenlijk allemaal ECHT inhoud...dus, keuzes maken, keuzes maken en nog eens keuzes maken (wel met veel plezier hoor :-)...nog veel succes aan iedereen!!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|