Nu Online
Momenteel zijn er 464 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal zonder catering

25-3-2009 8:16:59
Dag meiden,

Ik ben nog op zoek naar een feestzaal zonder catering, liefst in het Waasland.
Ik heb al offertes van het Kastelenhof in Stekene en 't Schalienhuys in Temse, maar twijfel toch nog een beetje.
Zijn er onder jullie die nog ideetjes hebben?
Groetjes, Annelies

ANNELIES
21-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 371

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik25-3-2009 8:19:15

Dag Annelies,

Wij trouwen in het Park van Beervelde & traiteur is de Feestarchitect.
Is geen "goedkope" zaal, maar de menu valt héél goed mee van prijs.

Eventueel hen es contacteren?
Beervelde is nog zover niet uit de regio & het is echt prachtig!
Wij trouwen 18 april, spannend.

Kastelenhof was ook bij ons een optie, maar we zijn nooit naar de zaal gaan kijken.
Onze traiteur werkt ook met die zaal samen.

Succes

Marieke

Tina
6-2-2010
 Meld misbruik25-3-2009 9:10:36

hey annelies
wij hebben voor het kastelenhof gekozen.
we waren ook gaan zien naar de rollierzolder in sint niklaas, maar die zaal vonden we niet zo praktisch, zoals de naam het zegt is de zaal op een zolder (wel mooi, volledig gerenoveerd met het houten gebeente van het dak behouden, als je voor die stijl bent natuurlijk) maar er was maar 1 kleine lift aanwezig.. dus om alles naar boven te krijgen..
voor de rest misschien eens gaan kijken naar een parochiezaal in de buurt?
er zijn nog zalen denk ik hoor, je moet eens zien op de forum bij feestzalen.. daar vind je misschien ook nog wel iets.
daar heb ik toch veel info gevonden.
succes nog!

Tine

Meld misbruik25-3-2009 11:58:59

Zaal Nova in Stekene is ook vrij van catering en helemaal niet duur! Een supervriendelijke vrouw!

Wij hebben uiteindelijk voor 't Schaliënhuys gekozen omdat je daar wel bediening enzo van de zaal kan gebruiken en in zaal Nova moet je echt alles helemaal zelf regelen.

Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...