Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen + kleedje

17-8-2005 14:24:09
Hoi iedereen,

Binnenkort is het de grote dag!
We zijn zaterdag onze ringen gaan halen bij Wim Meeussen. Ze zijn prachtig! Ik kan maar niet stoppen met ernaar te kijken en wil ze nu al aandoen.
Een echte aanrader! Hij heeft de ring volledig naar mijn smaak & wensen gemaakt.

Plus: vorige week dinsdag mijn kleed gaan passen....ik voelde mij een echte prinses met mijn kleed en hoop dat de dag eindeloos zal duren.

Groetjes,
Sophie

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 713

Evy
22-7-2006
 Meld misbruik17-8-2005 14:50:25

Die trouwringen van Wim Meeussen zijn echt prachtig!!!
Wat is de prijsklassen van z'n ringen aub, wij zouden kiezen voor wit goud.
Je kan mij eventueel mailen op evy.adriaens@skynet.be

Christine
3-9-2005
 Meld misbruik17-8-2005 16:23:15

Hoi Evy,

Wij hebben ook trouwringen van Wim Meeussen besteld, zaterdag mogen we ze gaan afhalen. Spannend !
Onze ringen kosten samen 800€. Ze zijn gemaakt uit wit goud en in mijn ring zit een klein steentje.
Ik vond de prijs nogal meevallen, maar ben eigenlijk eerlijk gezegd nergens anders gaan kijken.

Groetjes,

Christine

Sophie

Meld misbruik17-8-2005 16:27:27

Hoi Evy,

Ik heb je een mailke gestuurd die ik had doorgekregen van Wim Meeussen zelf.
Je kan elke ring laten maken in de kleur die je wil: witgoud, roodgoud, enz..

Groetjes,
Sophie

Lindsay
9-9-2005
 Meld misbruik18-8-2005 8:08:53

hoi, voor ons huwelijk op 9/9/ hebben we ook voor ringen gekozen van wim meeusen. Ik zag ze op dee trouwbeurs in kortrijk en heb nergens anders meer gekeken. Ze zijn buitengewoon prachtig, voor beide ringen samen was het 1275€ maar hij heeft er in verschillende prijsen hoor, wij kozen vooe brede ringen en in die van mij zitten 3 steentjes. Vandaar,

Veel succes, Lindsay

Barbara
27-5-2006
 Meld misbruik19-8-2005 16:06:36

Helaba,
denk ook bij Wim Meeusen de ringen te nemen.
Ik vind die ook prachtig. Heb namelijk al is op hun site gekeken.
Vroeg mij alleen af. hoeveel tijd op voorhand ga je best is kijken voor de ringen?
dada

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...