Terug naar overzicht
Die trouwringen van Wim Meeussen zijn echt prachtig!!!Wat is de prijsklassen van z'n ringen aub, wij zouden kiezen voor wit goud.Je kan mij eventueel mailen op evy.adriaens@skynet.be
Hoi Evy,Wij hebben ook trouwringen van Wim Meeussen besteld, zaterdag mogen we ze gaan afhalen. Spannend !Onze ringen kosten samen 800€. Ze zijn gemaakt uit wit goud en in mijn ring zit een klein steentje.Ik vond de prijs nogal meevallen, maar ben eigenlijk eerlijk gezegd nergens anders gaan kijken.Groetjes,Christine
Hoi Evy,Ik heb je een mailke gestuurd die ik had doorgekregen van Wim Meeussen zelf.Je kan elke ring laten maken in de kleur die je wil: witgoud, roodgoud, enz..Groetjes,Sophie
hoi, voor ons huwelijk op 9/9/ hebben we ook voor ringen gekozen van wim meeusen. Ik zag ze op dee trouwbeurs in kortrijk en heb nergens anders meer gekeken. Ze zijn buitengewoon prachtig, voor beide ringen samen was het 1275€ maar hij heeft er in verschillende prijsen hoor, wij kozen vooe brede ringen en in die van mij zitten 3 steentjes. Vandaar, Veel succes, Lindsay
Helaba,denk ook bij Wim Meeusen de ringen te nemen.Ik vind die ook prachtig. Heb namelijk al is op hun site gekeken.Vroeg mij alleen af. hoeveel tijd op voorhand ga je best is kijken voor de ringen?dada