TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tessa
10-10-2009
|
25-3-2009 11:30:14
Hey Eva,
Waar trouwen jullie?
Bij ons is het ook eindelijk onder de 200 gezakt... nog 199 dagen te gaan.. Gisteren gezellig onze 200 dagen gevierd!
Wat we al gedaan hebben? Ik 'denk' bijna alles... -Kledij is besteld -Kaartjes zijn gekozen -Ringen zijn besteld -Huwelijksreis is geregeld -Vervoer is geregeld -Restaurant is geboekt -Zaal is geboekt -Proefmake-up is over 2 weken -Kapsel ga ik pas ergens in september wat uitproberen -Voor de juwelen ga ik dit wknd eens kijken -Voor de schoenen ga ik pas in de zomer kijken
Ik denk dat dat het zo ongeveer is…
Wat heb jij allemaal al gepland en wat zijn jullie plannen nog?
Gr. Tessa
|
|
Daisy
|
25-3-2009 11:30:18
Wij trouwen 17/10 en ik ben ook al volop aan het aftellen. Ik ben ook altijd jaloers als ik die berichten van nog 100 dagen zie :-)
Ik ben dan ook regelmatig met de voorbereidingen bezig, want door er met bezig te zijn, lijkt het een beetje dichterbij en ik vind het ook wel leuk om te doen.
Onze zaal, kerk, gemeente, fotograaf, dj, eten voor bij ons thuis met suite liggen al vast.
Ik heb al een heel deel adressen opgevraagd om aan de gastenlijst te werken en ben zo af en toe al wat teksten aan het lezen voor het misboekje. Ik wil dit zoveel mogelijk zelf doen, dus begin ik er maar op tijd aan.
Nog veel te doen, maar we nemen het stap voor stapje :-)
Leuk hé al dat plannen!
|
|
Evelien
17-10-2009
|
25-3-2009 12:24:56
Hey lieve mede-bruidjes! Leuk om te lezen dat er ook iemand op 10/10 trouwt :-) Wij hebben ook al het hoogstnoodzakelijke gedaan. We trouwen niet voor de kerk maar doen een eigen ceremonietje. Vrienden en familie komen ons verrassen met een liedje of tekstje, naast de teksten die we aan mekaar willen zeggen. Dus we hebben weinig werk aan de 'misviering'. Wat we al wel hebben gedaan: zaal vastgelegd dj besteld fotograaf besteld gemeentehuis ligt vast vervoer wordt door een vriend gedaan
Voor de ringen moeten we nog gaan kijken.
Geniet ervan en laat iets weten hé :-)
|
|
Eva
10-10-2009
|
25-3-2009 12:28:43
Hallo!
Bedankt voor jullie reacties.
Het is inderdaad leuk om met de voorbereidingen bezig te zijn. Dan gaat de tijd wat sneller vooruit. En nu ben ik bezig met het misboekje en onze uitnodigingen. We maken ze zelf dus we nemen onze tijd daarvoor.
@Tessa : Wij trouwen in de kerk te Rieme (Ertvelde-Evergem) en het feest is in Zelzate. Allemaal dicht bij elkaar dus. De trouw voor de gemeente in Zelzate is een dagje daarvoor.
Wat hebben wij al allemaal gedaan? Ik denk zowat alles of we zijn er nog mee bezig: - Bruidskleed : besteld, nog wachten voor mijn maten op te nemen. - Kostuum: door een toeval al volledig gekocht. (Was een winkel die ergens anders een nieuwe vestiging ging openen en hij gaf dan korting op zijn kleren nog in stock. Dus een echt mooi kostuum kunnen kopen tegen fikse korting:-)) - Ringen: zijn besteld, wachten tot half mei voor ze op te halen. (kijk ik eigenlijk meer naar uit dan naar mijn outfit) - Uitnodigingen: zijn we dus mee bezig, veel prutswerk maar geeft veel voldoening. - Vervoer is geregeld (eindelijk!!!) - Feestzaal/restaurant is geboek. Was één van de eerste dingen dat vastlag - Proefkapsel is de dinsdag voor de trouw. Het is mijn eigen kapster dus dat mag wat later dan. - Schoenen zijn ook gekocht. - Bruidsboeket: de vader van mijn verloofde regelt dit aangezien hij vroeger in die branche zat.
Een huwelijksreis doen we niet dus dat moet niet geregeld. En de proef make-up ga ik volgende maand eens voor bellen.
En Daisy, bedankt voor de tip van de adressen, daar ga ik ook nog aan beginnen. Want als we dat nog snel in orde moeten krijgen, komt het niet goed.
Waar trouwen jullie?
Groetjes, Eva
|
|
Vanessa
24-10-2021
|
25-3-2009 12:33:36
Hey Ik moet nog 14 dagen wachten tot ik kan zeggen dat we onder de 200 dagen duiken. Hebben jullie ook het gevoel dat het zo lang duurt? Groetjes Vanessa
|
|
Daisy
|
25-3-2009 13:33:03
Wij trouwen 17/10 in Herentals. Zowel gemeente als kerk van herentals.
En ja idd het mocht van mij gerust wat vlugger gaan :-) Is ook iets dat ik niet altijd zou zeggen, maar nu wel :-)
Hoewel wij ook nog een huis gekocht hebben en dus eind juni nog verhuizen ook, dus daar kijk ik ook wel enorm naar uit :-)
|
|
Eva
10-10-2009
|
25-3-2009 14:05:31
Hallo!
Ik zit eigenlijk met een dubbelgevoel. Enerzijds zou ik graag hebben dat die voorbereidingen wat sneller gingen want soms kan wachten echt lang duren. Maar anderzijds doe ik dit ook allemaal graag en zal ik het jammer vinden eenmaal die dag gepasseerd is. Want je bent een jaar lang bezig met plannen en daarna is alles gedaan hé.
Ik probeer er nu gewoon zo veel mogelijk van te genieten, wat niet zo moeilijk is:-) en eenmaal de zomer gepasseerd is, zal het er in ieder geval vliegensvlug zijn!
Groeten Eva
|
|
Sophie
|
25-3-2009 19:56:28
hey,
wij huwen 31/10 en ik tel ook al af. Het wordt spannend en ik vind dat de tijd vlugger gaat dan ik verwachtte. Gek hé. Bij mij is het deze week eens gaan kijken voor de ringen.
groetjes
|
|
Noemi
17-10-2009
|
26-3-2009 14:20:00
Hey Wij trouwen op 10 oktober voor de wet en op 17 oktober voor de kerk. Is inderdaad allemaal spannend! Ik zal ook blij zijn als we onder de 200 dagen gaan... Maar ja, het gaat uiteindelijk toch wel snel vooruit! Voor we het weten zal het eind september zijn! Veel succes met de voorbereidingen! grtjs
|
|
Bart
10-10-2009
|
26-3-2009 19:53:55
Hey, ook wij trouwen op 10/10 voor wet en kerk in Stekene. Feestzaal, pastoor, fotograaf, ringen, getuigen, bruidsjurk, kledij vr bruidskindjes, misboekje, ceremoniemeester zijn al geregeld. Veel succes en hopelijk mooi weer; vorig jaar was het een zonnige warme dag; duimen dat het dit jaar zeker zo goed wordt! Groetjes, Melissa en Bart
|
|
Ludo
10-10-2009
|
29-3-2009 0:20:41
En nu zijn het er nog 195! Ik ben dus niet de enige die aftelt en vind dat het vreselijk lang duurt! maar na 10/10 ga ik het aftellen missen denk ik...het heeft ook wel zijn charmes om zo met zijn tweetjes bezig te zijn met de voorbereidingen. Bij ons is zo goed als alles al geregeld. Kerk, gemeente, zaal, dj, fotograaf, videograaf, ceremoniemeester, vervoer, kapper, make up,... Onze ringen liggen op mijn nachtkastje: SUPER! zalig om naar te kijken. Mijn juwelen, schoenen en lingerie zijn gekocht. Kleed besteld.Wat kijk ik al uit naar de pas! Mijn ventje moet zijn kostuum nog halen, maar die heeft alle tijd van de wereld! Het misboekje is af wat teksten betreft, alleen over de lay out en liedjes twijfelen we nog. Onze huwelijksreis ligt nog niet vast. Costa Rica wordt het, maar hoe weten we nog niet.Rondreis zien we niet echt zitten, dus willen zelf rondrijden, maar we zijn er nog niet uit of we hotels vooraf boeken of met cheques gaan werken en ter plaatse beslissen wanneer we verder reizen.We zullen dringend moeten beslissen! Voor bloemen (kerk en bruidsboeket) hebben we nog geen idee naar waar te gaan. Iemand ervaring met bloemenwinkel in Genkse?
Groetjes, Inge
ps Op naar de 100!! dat gaat pas mega zijn...
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|