Terug naar overzicht
Hey,Ben blij dat je het terug ziet zitten!Je moet je niet te veel van de familie aantrekken, uiteindelijk is het volledig jullie dag en jullie moeten het naar jullie zin doen!Ik heb misschien wel makkelijk spreken want onze families trekken zich niet veel van onze trouw aan, we moeten dan wel alles zelf betalen maar kunnen het wel volledig naar onze zin doen!Veel succes nog en geniet ervan!!!Groetjes
Wat leuk dat jullie dag er gaat aankomen zonder ruzies!Ik veronderstel dat je er veel van geleerd hebt en hopelijk kan je in de toekomsten zo'n toestanden vermijden.Schoonma heeft precies ook door dat ze aan het overdrijven was. Komt precies allemaal goed!Ons wel op de hoogte houden van hoeveel van haar gasten er nu uiteindelijk komen, he! Ik ben wel nieuwsgiegig ivm hoe hard ze nu overdreven heeft.Normaal is het niet leuk als je veel afzeggingen hebt, maar bij jullie steekt het niet op 10 personen waarschijnlijk.Geniet terug van de voorbereidingen!!
Mooi om te horen !Onze zelfhulpgroep kan al bijna worden opgedoekt ;-)Veel plezier nog met de voorbereidingen !
Hallo,Je ziet wel, alles komt dan toch inorde. En van al dat gedoe niet teveel aantrekken. Ik doe dit ook niet. Mijn schoonmoeder heeft ook nogal rare gedachten. Ik heb dat ook zo gedaan. Mijn vriend en ik regelen alles en dan zeg ik het haar maar. Misschien niet echt mooi, maar ja je moet er iets mee doen. Anders kan je nooit je eigen goesting doen.Ik vraag de meeste raad aan mijn ouders, die dringen zich niet zo op.Het zal dan toch nog een mooie dag worden voor jullie en geniet ervan.Groeten,Annelies.