Nu Online
Momenteel zijn er 379 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@Tine

25-3-2009 12:34:25
Hey Tine,
Jij reageerde net op mijn bericht ivm een zaal zonder catering. Ik denk dat wij ook 't Schalienhuys gaan nemen. Welke traiteur heb je gekozen? Wanneer trouw je juist? De eigenaar heeft mij een offerte gemaild. Hij stuurde nu wel iets door dat als je zelf een traiteur kiest je zijn bediening apart moet betalen 10euro per 25 gasten per uur.
Wij hebben ong. 150 gasten dus dat wil zeggen dat hij voor de bediening 60 euro per uur vraagt, dan komt er op het totaalbedrag al snel 500 à 600 euro bij, wat ik wel veel vond!
Groetjes

ANNELIES
21-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 269

Tine

Meld misbruik25-3-2009 13:33:27

Hey,

Wij trouwen op 09/09/09 en 12/09/09 en ons feest zal op zaterdag 12/09/09 doorgaan.
Wij gaan uiteindelijk maar met een kleine groep eten (de suite) en nadien het dessertenbuffet doen voor de rest van onze gasten.

Het diner ga ik door het Schaliënhuys zelf laten verzorgen, het dessertenbuffet weet ik nog niet precies (ik wacht nog op offertes van een aantal bevriende pattisiers). Tijdens het avondfeest zou ik opteren voor een kaasschotel met wat sandwiches en ik denk dit ook door hen te laten verzorgen.
De prijzen hiervoor vallen uiteindelijk nog wel mee en door onze formule zitten we niet met de grote kost van het diner voor 150 personen... Door deze kleine buffetten af te nemen bij hen, vermijd ik ook die extra kosten voor het personeel...

Ik vind het alleszins een prachige zaal! Helemaal onze stijl: knap maar niet té chique...

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik25-3-2009 13:48:43

Hey,
Bedankt vr de info!
Wij zijn er vorig jaar al eens gaan zien want het was eigenlijk de bedoeling om in juli 2009 te trouwen, maar we hebben dan een ander huis gekocht, ons huis verkocht en deze zomer moeten we dus verhuizen en werken in ons nieuw huis, daarom is de trouw een paar maand uitgesteld en zal het pas voor mei 2010 zijn. Vond het toen ook wel een toffe zaal en leuk dat er een tuin aan is, als het weer een beetje meezit tenminste!
Veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...