Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen op 09/09/09 en 12/09/09 en ons feest zal op zaterdag 12/09/09 doorgaan.Wij gaan uiteindelijk maar met een kleine groep eten (de suite) en nadien het dessertenbuffet doen voor de rest van onze gasten.Het diner ga ik door het Schaliënhuys zelf laten verzorgen, het dessertenbuffet weet ik nog niet precies (ik wacht nog op offertes van een aantal bevriende pattisiers). Tijdens het avondfeest zou ik opteren voor een kaasschotel met wat sandwiches en ik denk dit ook door hen te laten verzorgen.De prijzen hiervoor vallen uiteindelijk nog wel mee en door onze formule zitten we niet met de grote kost van het diner voor 150 personen... Door deze kleine buffetten af te nemen bij hen, vermijd ik ook die extra kosten voor het personeel...Ik vind het alleszins een prachige zaal! Helemaal onze stijl: knap maar niet té chique...
Hey,Bedankt vr de info!Wij zijn er vorig jaar al eens gaan zien want het was eigenlijk de bedoeling om in juli 2009 te trouwen, maar we hebben dan een ander huis gekocht, ons huis verkocht en deze zomer moeten we dus verhuizen en werken in ons nieuw huis, daarom is de trouw een paar maand uitgesteld en zal het pas voor mei 2010 zijn. Vond het toen ook wel een toffe zaal en leuk dat er een tuin aan is, als het weer een beetje meezit tenminste!Veel succes!