Terug naar overzicht
gewoon hoog genoeg hangen, meestal spant die dan goed genoeg, en hangen de lintjes ook niet te laagik heb er de hele dag een aangehad, en goed mee rondgesprongen op het feest, en niemand heeft gezien dat ik er eentje aanhadop de fotoshoot hebben ze hem wel gezien, omdat mijn man mijn schoenen heeft losgedaan, en ik voor de grap mijn kleed te hoog ophief.als je hem uitdoet, zal je de strepen van de kousenband in je benen hebben staan, maar ik heb daar geen pijn of zo van gehad. en je voelt die bijna niet zitten...
hey,en de lintjes moet dit opzijn of vanvoor gedragen worden?groetjes
BesteBegrijp me niet verkeerd - ik ben een heel atypische bruid - maar wat is de meerwaarde, de zin van zo'n kousenband? Ik denk er helemaal niet aan om dit te dragen (zit volgens mij in categorie 'sleep & sluier) wat ook niet mijn dingen zijn) maar waarom beslissen bruidjes dan net wél een kousenband te dragen?Nogmaals, iedereen doet waar hij of zij zin in heeft, maar ik vind dit een vreemd gebeuren. Maar, ik zeg het nogmaals... het is ik die wellicht vreemd ben, en niet jullie. ;-)Vriendelijke groetenJoke18 april
Bij mij zal t ook zonder kousenband zijn.Nu ja, moest ik die nu van iemand krijgen, zou ik dat wel dragen. Maar ik ga dat zeker niet voor mezelf gaan kopen hoor. Lijkt me eigenlijk zelfs meer een last. Stel je voor dat die afvalt!Maar het heeft inderdaad wel iets, dus als jij dat graag wil dragen, ga je gang, en doe gewoon waar jij zin in hebt!
Hoi Evi,ik ben afgelopen zaterdag getrouwd. Ik heb de kousenband van m'n vriendin geleend, maar heb deze pas op het avondfeest aangedaan. En maar goed, tijdens de polonaise hong hij ineens aan m'n voeten ... stel je voor dat je dit in de kerk meemaakt! Maar je kan het mss eens een keer proberen ... loop er eens een dagje mee in huis rond en als hij dan goed blijft zitten ... Veel succes!Lieve groetjesIlse
Hey@joke: tja wrm ik dat wil dragen is gewoon eigenlijk om mijn ventje eens te verrassen. Je trouwt maar 1keer (hoop ik :-)) en dan moet alles erop en eraan van mij, hihi. mss doe ik hem aan en werk ie op mijn zenuwen dan gaat ie zeker af. kvind het eigenlijk wel iets hebben.groetjes
ik had dit van een vriendin te leen gekregen, en het was mijn 'blauwe' item
Het hangt af van de diameter van de band en natuurlijk ook van de dikte van je billen. Mij billen zijn niet echt dik en verdikken ook niet echt naar boven toe. Ik dacht dat ik dus mijn kousenband wel ging verliezen. Maar ik had van die zelf-ophoudende kousen aan en ik had een stukje van de kousenband achter mijn kous vastgemaakt (niet opvallend natuurlijk). De kousen hebben zo een kleverig-achtige band die dus strakker blijft zitten dan de kousenband. Resultaat: geen problemen gehad van afzakkende dingen, zelfs niet op de dansvloer.
@ isabelle: ik denk idd dat dit beter is maar wij trouwen op 4 juli dus als het weer het toelaat zal het warm zijn, en dan heb ik nog eens een zwaar kleed dus ik denk dat da veel te warm zal zijn voor mij.groetjes
wie met een stikmachine overweg kan, kan ook wel de kousenband wat kleiner maken...
Ik heb laatst ook een kouseband gekocht bij Veritas. Kostte dus geen rib uit mijn lijf en als ie niet blijft zitten zoals het hoort, dan smijt ik hem in de vuilnisbak ;-)Ik vond een kouseband wel leuk om op foto een keer te laten zien, maar eigenlijk houdt het daar ook op.
Tip voor wie er geen fortuinen aan kwijt wil zijn: kousenband bij Zeeman voor 0,79€. Ze zijn er in het zwart, blauw en wit met blauw. Ik was ook niet van plan eentje te dragen maar voor dat geld kunnen we er wel wat plezier aan beleven.