TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
3-9-2005
|
18-8-2005 10:12:32
Hallo,
Wij trouwen er binnen 16 dagen... Spannend, hé... Ik zal ook laten weten hoe het geweest is.
Groetjes, Els
|
|
kirsten
16-9-2005
|
20-8-2005 14:07:52
Vicky, ik zal je hier iets laten weten....
groeten, kirsten
|
|
kirsten
16-9-2005
|
17-9-2005 14:04:21
helaba, we zijn dus gisteren in de scala getrouwd en ik kan maar 1 ding zeggen...Het was FANTASTISCH !!!Echt waar, de zaal, de bediening, het eten...allemaal zeer zeer zijn geld waard.Ik had me geen betere zaal kunnen voorstellen, alles was dus perfect. Als er me nu iemand vraagt naar een goede zaal dan ken ik maar 1 antwoord meer.
Dus ga maar naar de scala , je zal het je niet beklagen ;-)
groetjes, ki
|
|
Vicky
9-9-2006
|
17-9-2005 16:12:56
Bedankt kirsten,
We gaan ze volgende week bezoeken, door omstandigheden zijn we er nog niet geraakt (op verlof, en moeten werken in het weekend...)
Groetjes
Vicky
|
|
vanessa
1-1-2008
|
18-8-2008 20:19:21
Hoi,
Wij zijn er nu bijna 1 maand geleden getrouwd en 1 woord: fantastisch!! We hebben heel erg veel complimentjes gekregen op de mooie omgeving, het lekker eten en de goede bediening. Ook de afrekening was zeer correct (zeer belangrijk, zijn wij heel gevoelig voor). Ons feest heeft niet heel lang geduurd (veel ouders met kinderen en verre afstanden) en daarom hebben ze minder personen aangerekend.
Wij zijn in elk geval zéér enthousiast!!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|