Terug naar overzicht
hallo, aangezien je kleed bordeaux rood is (vrij donker rood niet?), kan je hieronder dan geen zwarte schoenen aandoen?Debbie
misschien is zwart wel mooi? Of rood? Tegenwoordig vind je wel veel rode schoenen.Ik had rode laarsjes onder mijn rode trouwkleed! Gewoon wat schoenwinkels afschuimen met een stukje stof van je kleed in je hand!! Je vindt wel iets wat erbij past!Dat je al voor bordeau kiest, is een teken dat je even wat anders wil!groetjes,Nele
Mijn moeder haar suitekledij is bordeaux en op aanraden van de verkoopster zal zij voor zilverkleurige schoenen gaan.groetjes,Windy 19/09/09
Zilver, brons of goudkleurig lijkt me ook wel leuk ... Welke kleur heeft jullie ring :)
Ja, zilver of koper zou ik doen.
Hey,Ik weet niet van welke regio je bent, maar ik kan je wel de schoenwinkel 'Van Loock' in Zandhoven aanraden. Ik ben mijn trouwschoenen daar gaan kopen en 2 jaren geleden is mijn zus getrouwd. ik had een bordeaux suitekleed en ben toen gewoon met een stukje stof geweest. De verkoopsters brachten verschillende schoenen die daar bijpaste.Het is maar een suggestieGroetjesIlse
Hey,Er is maar 1 antwoord op je vraag: Tsjari in BredaDit is een kleine schoenwinkel waar ze enkel bruidsschoenen en suiteschoenen verkopen. Je kan elk paar schoenen in eender welke kleur laten kleuren (met de hand). het enige wat je hoeft te doen is een stukje stof meenemen en ze matchen de kleur perfect!Echt een aanrader, ook voor andere feestschoenen!Veel succes!
Hoi,Ik heb ook een bordeaux kleed en heb toch die 150€ betaald voor schoenen in identiek hetzelfde kleur. Ieder zijn keuze daarin hé.Barbara10-4-2009
Ik trouw over 2 dagen en ik heb zwarte schoenen onder mijn rood trouwkleed.
Voor de trouw van mijn broer had ik een turquoise kleedje aan en had ik dus hetzelfde probleem... dan heb ik satijnen schoenen van rainbow gevonden voor 120 euro en heb deze laten kleuren voor 30 euro in exact dezelfde kleur. Nadien kan je ze nog eens laten kleuren in zwart zodat je de schoenen nog kan doordragen. Groetjes
hallo,mij hebben ze gezegd als de schoenen donkerder zijn dan het kleed het wel past.groetjes Daisy
bedankt voor jullie reacties; na nog eens goed nadenken heb ik toch maar de schoenen gekozen die gekleurd worden zoals mijn kleed; vond andere kleur van schoenen wel ok voor in suite, maar als bruid vond ik dat ik er toch maar beter kon voor gaan...