TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
els
|
26-3-2009 5:00:29
werken met een thema in rood en/of groen. uitnodigingen in kerstsfeer: met sneeuw op, in rood en groen, een foto van jullie twee in de sneeuw met kerstmuts op vb... de bedankjes: een gepersonaliseerde kerstbal
thema op feest: kerst natuurlijk: laat een grote moiie kerstboom zetten en als je een huwelijkslijst hebt opgesteld, kunnen de gasten hun cadeautje onder de boom zetten.
euh.. wat nog...
als huwelijkstaart een hele grote kerststronk bijvoorbeeld.
De tafels indelen met namen van de rendieren voor plaatsen aan te duiden.
trouwfoto's op een kerstmarkt laten nemen als er dan eentje is.
hmm... zoveel dingen te doen :-) als je nog meer ideetjes wilt, laat maar iets weten, ik ben creatief. hehe :-)
Succes!
|
|
Liesbeth
30-9-2009
|
26-3-2009 15:56:13
Hoi Greet,
Wij trouwen op 12 dec; in de feestzaal komt een hele grote kerstboom, versierd met rood en goud. Verder gaan we niet echt "kerstdingen" doen, maae alles moet wel een gezellige winterse sfeer uitademen: grote kandelaars op de tafels, overal kaarsen, rode en gouden versiering... en sneeuw hoop ik :)
Groetjes, Liesbeth
|
|
Bart
|
26-3-2009 16:38:42
Hey Liesbeth, Leuk om zo rond Kerstmis te trouwen. Moest je nog op zoek zijn naar rendierhoedjes of kerstmutsen, dan laat je maar iets weten. Ik heb er nog een hele hoop liggen van een event dat ik gedaan heb. Groetjes, Bart. (www.motionpictures.be )
|
|
Liesbeth
30-9-2009
|
26-3-2009 17:31:18
Hoi Bart,
Ik probeer me net mn ma voor te stellen met een rendierhoedje... *grijns* Bedankt voor het aanbod, maar ik denk niet dat we het echt nodig zullen hebben. Het is dan wel kerst, maar we willen eigenlijk onze hele trouw in een crooner-sfeertje houden, vandaar ook veel goud en rood, blingbling zoals NY in de fifties...
Groetjes, Liesbeth
|
|
greet
19-12-2009
|
26-3-2009 18:15:06
bedankt allemaal voor de toffe ideekes... Sommige dingen hadden we zelf al bedacht, anderen lijken me wel leuk... :) Alle reacties zijn zeker nog welkom!!!!
|
|
greet
19-12-2009
|
26-3-2009 18:15:08
bedankt allemaal voor de toffe ideekes... Sommige dingen hadden we zelf al bedacht, anderen lijken me wel leuk... :) Alle reacties zijn zeker nog welkom!!!!
|
|
heidi
|
27-3-2009 11:38:30
ik zou dit niet zozeer kerstmis achtig aanpakken? ik zou gaan voor veel wit en warm rood met glitter. een paar kerstbomen in de zaal met van die nepsneeuw, daarin kan je van die doorschijnende ballen hangen met een donkerrode roos in, zeer mooi en subtiel, zeer mooie en grote kandelaars op de tafel, wat zilveren engelenconfetti op de tafels gestrooid, ik zie kerst vooral in een warme sfeer en niet met rendierhoedjes enz...
|
|
Ines
3-10-2008
|
27-3-2009 11:39:39
Hey Greet,
Als je voor de kerk trouwt, glühwein uitdelen i.p.v. een ijsje...
En voor jezelf een adventskalender maken: je hebt er zo met chocolade, maar er bestaan in Duitsland ook adventskalenders van Playmobil. Daar steekt dan achter de venstertjes elke dag een klein stukje speelgoed.
Zo kan je dat bv. ook zelf maken met kleine dingetjes die je zelf nodig heb op de grote dag.
Groetjes Ines reeds 175 dagen getrouwd
|
|
marieke
20-12-2008
|
28-3-2009 21:54:34
hallo,
wij zijn op 20 december getrouwd. Hele mooie dag zonder regen!! We hebben iedereen na de kerk op glühwein getrakteerd (heel gezellig en veel goedkoper dan ijskar huren). We hebben oa foto's genomen in het hotel waar mijn schoonbroer werkt en daar stond een mega kerstboom. In de zaal hebben we gewerkt met rode kerstballen (in alle formaten). Er lagen zwarte tafellakens met in het midden rode kerstballen in verschillende formaten, aan de servietten ging een klein kerstballetje, er stonden grote vazen gevuld met kerstballen, enz. Voor wie het fabriekspand in Roeselare kent, het gaf een fantastisch effect. Kerstballen kun je in de groothandel voor geen geld kopen en zijn goedkoper dan bloemen. We wilden bewust geen kerstboom in de zaal, het is tenslotte geen kerstfeest. Tenslotte: in de winter trouwen is echt magie!!!
groetjes Marieke
|
|
marieke
20-12-2008
|
28-3-2009 21:58:11
Ik was nog iets vergeten: voor de kinderen aan de kerk hadden we plastiek kerstbollen (zoals in AVA, maar is in de groothandel goedkoper) gevuld met snoep. We hadden die aan een kerstboom gehangen die aan de uitgang van de kerk stond. Prachtige foto's!!! Van onze bedankingskaartjes hadden we tevens nieuwjaarskaartjes gemaakt.
Dat was het
marieke
|
|
greet
19-12-2009
|
29-3-2009 12:28:31
Tof!!! Ik hoor hier zeer toffe dingen... We waren er al van overtuigd dat de kerstperiode een mooie tijd was maar nu zien we het nog meer zitten! Bedankt!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|