Terug naar overzicht
Hey Myriam,Ik trouw op 9 mei '09 in het hof van Nazareth te Lier.Twee jaar geleden ben ik er ook al naar een huwelijksfeest geweest en dat wat echt tip top in orde, vriendelijk, snelle bediening...Daarom dat we ook geopteerd hebben om ons feest daar te laten doorgaan. Ze hebben er ook een pracht van een tuin en wat niet onbelangrijk is , grote parking :).Groetjes Ann
Hey,Wij geven ons feest in Domein Martinus.Ook in een groene omgeving(Zoerselse bossen).Héél vriendelijke mensen en mooie zaal en je kan er bovendien blijven slapen(bruidspaar krijgt kamer aangeboden en voor de gasten is er een speciaal tarief).Groetjes,Debby8-8-2009
Hey Myriam,De Hortensiahoeve is vond ik redelijk duur en bovendien zijn die nog niet zo overdreven lang geleden van eigenaar veranderd (naar mijn informatie toch).Wij geven zelf ons feest in 't Keienhof in Kalmthout, ook een hele mooie locatie.Groetjes en succes!Cindy13/06/2009
Hoi Myriam,Wij zouden normaal onze feest geven naast het hof van Nazareth, namelijk Hof van Beatrijs. Een gezellige zaal met de mogelijkheid om 's avonds buiten te dansen onder de luifel. Maar door verbouwingen willen we ons huwelijk uitstellen. Jullie zijn per ongeluk niet op zoek naar een zaal op 12 sept 2009? We hebben vorig jaar een feest gehad in Hof van Nazareth, niets te zeggen over het eten, dat was heel lekker. Zelf hebben we niet gekozen voor deze zaal omdat ze flamingo's hebben.... mooi om te zien, maar het water heeft wel een geurtje.Ik wens jullie nog veel succes met de zoektocht.Vele groetjes,Veronique