Terug naar overzicht
Wij ook nog 100 dagen! Morgen trouwt collega/vriend en samen met die 100 dagen op de teller begint het nu toch wel SERIEUS te kriebelen! Nog zo lang wachten! Ik kijk niet alleen naar den trouw zelf uit, maar ook naar de huwelijksreis (Mexico en paar daagjes Parijs): lekker lang samen zijn met mijn ventje in een geweldige roes!Valerie04/07/09
Voor ons nog 99 dagen te gaan. Wij trouwen op 3 juli en kijken ook naar de zomer. Hopelijk schitterend weer.Maar het wordt zowieso een fantastische dag.
Wij trouwen ook op 4/7/09!!!Nu kan het aftellen echt beginnen..hopelijk dan wel beter weer dan vandaag!Groetjes Karen.
hey,idd hopelijk beter weer dan vandaag hé. maar voor mij weer of geen weer zal mijn dag niet meer stuk kunnen denk ik. gewoon hoop ik voor de foto's dat het mooi stralende zon is maar anders zit je toch binnen hé. Al veel geregeld van jullie? kweet soms niet aan wat eerst te beginnen. groetjesevi
hoi hoi, voor ons is het nog een tikje langer, we trouwen achter 135dagen, hopelijk is het snel zomer idd!!! kan haast niet wachten :). het is zeer spannend aant worden allemaal. wij hebben hetzelfde als jullie, eerst voor de wet (7/8/09) en de dag erna voor de kerk + party, dan is je dag ook wat relaxer en minder gepland :)succes ermee!!groetjes Ester
Wij trouwen ook voor de wet op 3 juli maar voor de kerk op 11 juli.Het begint idd te korten, spannend!Groetjes, Laurawww.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl