Terug naar overzicht
Hey Valérie, Ik weet niet of je dit kan vinden in een turkse tapijten winkel. Daar vrees ik eigenlijk wel voor, maar rode loper tapijt is niet duur hoor. Als je wil kan ik eens voor je kijken, want ik had daar nog ergens een adres van liggen die dat verkopen. Groetjes, Bart.(www.motionpictures.be )
Hey,Wij hebben onze rode loper gekocht in Carpet Right.Ik dacht dat het € 3,99 was per m².Groetjes Annelies
Hallo,Wij zijn naar carpet right geweest, 3,99 euro per m.SuccesMarieke
Wij huren deze aan onze stad.20m voor 7€!!!Denk dat de meeste vergeten dat veel steden een uitleendienst hebben.Zo huren wij ook laurierboomtjes en ook voor een spotprijsje...
Hey, 20 m voor 7 euro huren is niet veel geld, maar ik zou toch wel even nagaan naar de staat van de loper. Meestal wordt een rode loper maar 1x gebruikt en daarna weggedaan, want je kan je voorstellen dat als er veel mensen over gelopen hebben dat het dan mss niet meer mooi zuiver is. Moest die loper in een goede staat zijn, zoveel te beter hè. Dan ben je goed en goedkoop af ! ;o) Groetjes, Bart.(www.motionpictures.be )