Nu Online
Momenteel zijn er 375 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ferrari - Maserati - Lamborghini...

26-3-2009 19:12:03
Hey!! Wil mijn aanstaande verrassen, zodat er bij feestzaal ineens een pracht van een auto staat om foto's mee te gaan maken...ferrari, Lamborgini,Porche,Maserati... echt iets WAAAAUUUWW... maar vind niets! Kan er iemand mij daarbij helpen? Want kweet da ik hem er zo'n groot plezier mee doe!
Help me?!

Dominique
12-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1715

Veerle

Meld misbruik27-3-2009 7:32:39

Hallo,
Ik weet dat deze persoon Ferrari's en heel veel andere wagens heeft http://www.ceremoniewagens-erwin.be/ . Niet alles staat op de site omdat zulke dingen niet zo courant zijn om te huren voor een huwelijk (en ook héél wat duurder). Maar misschien is de Excalibur (staat op de site) wel iets voor jullie?
Succes met de zoektocht!

Brecht
30-5-2009
 Meld misbruik27-3-2009 12:38:43

http://www.ferraririjden.nl/
maar reken wel maar op meer dan 1000 euro per dag

Brecht
30-5-2009
 Meld misbruik27-3-2009 12:40:49

http://www.slipcursus.be/

was eigenlijk deze die ik zocht. Twee uur Lamborgini +-520 euro

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik31-3-2009 11:16:52

hey Dominique

Ik heb ook lang rondgekeken voor een maserati, maar ik kwam aan een enorm bedrag. Ettelijk duizende euro's aan waarborg alleen al.
Ik zou mij richten tot clubs en vragen of iemand bereid is tegen betaling daar even met zijn wagen te komen staan ofzo? Allé ik weet niet juist wat de bedoeling is? Daar even een toerke mee maken en dan weg?
Wij waren op zoek naar een oldtimer Alfa Romeo en hebben ook een club aangeschreven, zo hebben wij iemand gevonden die wilde rijden, dus zeker het proberen waard!

Maserati Verhuur

Meld misbruik27-9-2010 20:04:23

Ik denk dat je ondertussen al bent getrouwd maar misschien voor andere bruiden en bruidegommen.
Kijk eens op www.maserativerhuur.nl
Hier worden 2 Maserati's verhuurd.
Maserati 3200 GT een sportauto( altijd zonder chauffeur)

Maserati Quattroporte ( kan met en zonder chauffeur) deze auto valt in de limousine klasse.
Geen duizenden euro's het kan al vanaf € 595,- per dag ecxlusief BTW( dit is wel afhankelijk van waar de bruiloft zich bevind) en geen borg.

De prijs is voor de hele dag inclusief benzine en verzekering.

Neem voor meer informatie contact op..

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...