TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bart
|
26-3-2009 22:34:19
Hey Rita, Het idee van de praatpaal is wel leuk, maar de uitwerking meestal niet. Op ons huwelijk had ik ook een praatpaal gehuurd, maar ik ben niet tevreden van het resultaat. Had ik het geweten, dan zou ik het anders opgelost hebben. Groetjes, Bart (www.motionpictures.be )
|
|
Evi
30-5-2009
|
27-3-2009 9:27:26
Wij hebben de babbelbox gehuurd. Vrienden van ons heb dat vorig jaar ook gedaan en 't resultaat was hilarisch.
|
|
Patricia
14-2-2009
|
27-3-2009 10:48:39
Wij hebben het ook gedaan, het is te zeggen: onze videograaf heeft zich 's avonds ergens afgezonderd opgesteld en mensen konden dan boodschappen inspreken. Ik heb het resultaat nog niet gezien en een vriendin van ons heeft serieus moeten 'zagen' vooraleer mensen zich naar de videohoek hebben begeven, maar ik heb sommigen bezig gezien bij de camera en ik verwacht mij aan hilarische taferelen. Ik denk dat je je gasten wat moet kennen om te weten of het interessant is of niet. Onze vrienden is wel een redelijk zotte bende bij momenten, zeker als er wat alcohol met gemoeid gaat, dus wij wisten dat het het proberen waard was. Ik heb dan ook 1 tip: zorg ervoor dat de praatpaal laat genoeg blijft staan zodat de mensen de tijd hebben om wat moed in te drinken :-) En ik denk dat je er altijd vanuit moet gaan dat het resultaat kan tegenvallen...
|
|
ANNELIES
21-5-2010
|
27-3-2009 13:18:49
Ik vond dit ook een leuk idee maar had al van verschillende mensen gehoord dat het resultaat enorm tegenviel. Mijn neef filmt regelmatig dus heb ik aan hem gevraagd of hij zijn camera wil opstellen en de mensen overtuigen een boodschap achter te laten voor ons. Als het resultaat dan tegenvalt is het niet zo erg want het heeft ons niets gekost! Groetjes
|
|
Evi
30-5-2009
|
27-3-2009 16:17:38
Eigenlijk is het zoals patricia zegt. Het kan beide richtingen uitdraaien. Je moet zelf een beetje je gasten inschatten. Ook wij weten zeker dat het geen probleem zal zijn om vrienden aan de 'praat' te krijgen voor de camera. Integendeel, denk dat ze met genoeg alcohol binnen, niet meer zullen weg te slaan zijn van camera ;-)
|
|
Marieke
18-4-2009
|
27-3-2009 16:36:15
Ik heb een ex collega & die z'n resultaat was toch hillarisch, wij doen het ook alvast!
|
|
Joost
|
16-7-2009 9:19:24
Beste,
Mag ik ook even heel kort reageren op dit bericht over DE PRAATPAAL aub?
DE PRAATPAAL is nl iedere keer een succes waarbij zowel tantes, nonkels, beste vrienden & vriendinnen, oma's, pepe's,... aan bod komen. In het begin van de avond verloopt het inderdaad soms nog wat 'stroefjes', maar van zodra het dansen begonnen is, vinden de mensen de weg naar DE PRAATPAAL heel gemakkelijk. Ze 'sleuren' daarbij al te graag andere vrienden en familie voor DE PRAATPAAL om een originele reactie te geven op de vraag die er op dat moment in steekt. Of om gewoon even de groetjes te doen, een liedje te zingen, een danspasje te wagen,... Gemiddeld duurt een PRAATPAAL DVD tussen de 45min en 1uur, een ideale lengte om achteraf tijdens het aperitieven aan vrienden of familie te tonen.
En beste Bart van motionpictures (van een paar posts hieronder), ik vind jouw website veel belovend en ben er van overtuigd dat je mooie video- en fotoreportages aanbiedt. Maar ik vind spijtig genoeg wel nergens een PRAATPAAL-reservatie van jouw huwelijksfeest terug, dus waarschijnlijk heb je het over een cloon die DE PRAATPAAL probeert te imiteren(,wat meestal nooit hetzelfde is als het origineel...)
Nog veel succes met jullie voorbereidingen!
Vriendelijke groeten, Joost Denolf www.depraatpaal.be www.hetfeestviltje.be www.defeestcameraadjes.be
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam
in Niel |
Videoproducties