Nu Online
Momenteel zijn er 698 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodiging enkel collega's

26-3-2009 23:19:22
Hallo allemaal,

Wij zouden graag onze collega's uitnodigen op ons drinkfeest, maar dan ook alleen hen en niet hun partner. Iemand een idee hoe we dat kunnen vermelden op de uitnodiging?

Dikke merci!

Inge

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 876

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik27-3-2009 7:57:01

Ik heb dat ook ooit gekregen, en daar stond op de brief enkel mijn naam, niet: en "..."

heidi

Meld misbruik27-3-2009 9:09:13

ik zou ook gewoon hun naam opzetten, als je de partners bij uitnodigd zet je er bij "en partner", nu is dit niet het geval dus gewoon hun naam

Inge

Meld misbruik27-3-2009 18:45:59

De bedoeling is dat ik 1 kaartje in de leraarskamer zet dus geen afzonderlijke kaartjes(ik heb rond de 40 collega's vandaar). Ik zou dit dus graag vermelden op de aankondiging zelf.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik27-3-2009 22:05:32

Als er bij ons iemand een receptie geeft, dan hangt die persoon daar de gewone uitnodiging en eronder een lijst waar je jouw naam op kunt noteren of je komt. Indien de partner mag meekomen staat er: naam... komt met ... personen. Anders enkel: naam.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Inge
4-4-2009
 Meld misbruik28-3-2009 14:14:39

Hoi Inge,
Wij hebben net hetzelfde voor: we geven allebei les in een school met meer dan 150 leekrachten, waarvan we er velen echt kennen. We hebben degenen die we wilden vragen wél een persoonlijke uitnodiging gegeven, met enkel hun naam erop, niet "dhr en mevr" of "en partner". De meesten hadden het meteen door, enkele zijn het me even discreet komen vragen, maar de meesten gaven ons gelijk dat we enkel hen en niet de partner/kids mee vroegen.
Groetjes,
Inge

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...