Terug naar overzicht
Ik heb dat ook ooit gekregen, en daar stond op de brief enkel mijn naam, niet: en "..."
ik zou ook gewoon hun naam opzetten, als je de partners bij uitnodigd zet je er bij "en partner", nu is dit niet het geval dus gewoon hun naam
De bedoeling is dat ik 1 kaartje in de leraarskamer zet dus geen afzonderlijke kaartjes(ik heb rond de 40 collega's vandaar). Ik zou dit dus graag vermelden op de aankondiging zelf.
Als er bij ons iemand een receptie geeft, dan hangt die persoon daar de gewone uitnodiging en eronder een lijst waar je jouw naam op kunt noteren of je komt. Indien de partner mag meekomen staat er: naam... komt met ... personen. Anders enkel: naam.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Hoi Inge,Wij hebben net hetzelfde voor: we geven allebei les in een school met meer dan 150 leekrachten, waarvan we er velen echt kennen. We hebben degenen die we wilden vragen wél een persoonlijke uitnodiging gegeven, met enkel hun naam erop, niet "dhr en mevr" of "en partner". De meesten hadden het meteen door, enkele zijn het me even discreet komen vragen, maar de meesten gaven ons gelijk dat we enkel hen en niet de partner/kids mee vroegen.Groetjes,Inge