Terug naar overzicht
hey heidi, ik begrijp dat je er ambetant van loopt... maar denk inderdaad dat dit wel normaal is.Enfin niet normaal maar wel de gewone gang van zaken... Niet leuk voor jullie natuurlijk.nog even rustig blijven en nadien wordt het waarschijnlijk gewoonweg mensen opbellen vrees ik.succes, groetjes ellen
Dag heidi,Geen paniek hoor, dat is inderdaad volkomen normaal. Wij waren er op voorbereid dat de respons maar traag op gang zou komen en vonden het toch nog vervelend. Maar uiteindelijk komt alles wel in orde! Geloof me maar.Katrien
Bij ons komt het ook zo traag op gang hoor. Wij sluiten af op 4 april en voor de receptie hebben er nog maar 8 van de 40 genodigden iets laten weten! Het is wel wat lastig, maar je kan er pas iets aan doen wanneer je einddatum er is hé.Sommige mensen wachten echt tot de laatste minuut om iets te laten weten, dus maak je nu nog maar geen zorgen :)
Bij ons was dit ook zo. Ze moesten bevestigen voor 1 maart zodat ik ruimschoots de tijd had om de tafelverdeling en het idee daarrond uit te werken. (wij trouwen over 7 dagen!!)Het laatste weekend voor bevestiging had ongeveer 1/4 reeds een seintje gegeven. Ik werd er gewoon zenuwachtig van en dacht echt dat ik iedereen nog eens kon gaan opbellen. Maar tijdens de laatste 2 dagen stonden de telefoon en de gsm's gewoonweg niet stil en uiteindelijk heb ik zelf niemand moeten opbellen! Dus inderdaad gewoon geduld hebben en afwachten tot de laatste dag. Ze zullen wel verwittigen!!Inge03/04/09
HeyOnze uitnodigingen zijn nu 1 en een halve week op de bus. Wij hebben ook nog zo goed als geen reactie gehad. Maar, ik probeer mij er niet druk in te maken. Dankzij de reacties op het forum ben ik een beetje gerustgesteld, ze zullen wel komen zeker.Groetjes Caroline
hey HeidiDat is spijtig genoeg erg typisch.Daarom hebben wij het gros van onze uitnodigingen persoonlijk gegevens.Uren en uren onder de baan en avonden geen slaap, maar uiteindelijk wisten we zo wel altijd direct of ze kwamen of niet.Wij hebben ongeveer 1/5 per post moeten versturen en dan nog duurde het lang voor we antwoord kregen.Jammer, maar het is denk ik bij iedereen herkenbaar.Wij hebben zelf een koppel 5 keer moeten opbellen om het te weten. Altijd afschepen en al, hoe onbeleefd kan je zijn??Uiteindelijk waren ze van onze kant gewoon niet meer welkom.Het is beu hé, maar probeer je niet te druk te maken, ze hebben uiteindelijk nog 10 dagen hé.groetjes!
hoi Heidi,ook wij trouwen op 16 mei, en hadden onze uitnodigingen begin maart verstuurd en ze hebben tijd tot 19 april. Ook wij krijgen bitter weinig reacties! Gelukkig zitten onze ouders ook achter en horen ze al eens bij de familie (en dat is juist het probleem, zij gaan ervan uit dat wij wel weten dat ze komen). We zullen in ieder geval nog wat mensen mogen contacteren of ze al dan nie aanwezig zullen zijn!