Terug naar overzicht
Hoi Lien,Wij hebben een koppel: Isabelle en Marc. Hij speelt gitaar, zij zingt. Je kan hen alles vragen qua liedjes. Je hoeft niet te kiezen uit een "voorgekauwd" lijstje.Ze zijn van Dudzele.Ze hebben geen website, alles is via mond aan mondreclame. Er zijn hier nog andere bruidjes die hen ook hebben.Groetjes,Sophie
dag sofiekan je mij eens hun gegevens doorgeven en eventueel prijs ? mercikes !Lien
Hey Lien,wij nemen voor in de kerk en avondfeest 'Punch'. Hun website is: www.punchmusic.tk Op hun website kan je een hoop liedjes terugvinden. Maar ook daarnaast spelen ze alle liedjes die je zelf wilt. Ze hebben een zangeres, en dan kan je als het ware kiezen welk instrument je erbij wil hebben: keyboard, trompet,... Ze zijn heel flexibel!Groetjes,Bert
Hey Lien,Kan je anders eens jouw e-mailadres doorgeven?Ik mail het je liever persoonlijk door.Groetjes,Sophie
hey sophiegeen probleem : callenslien@hotmail.com ...groetjesLien
Hoi Lien,Ik heb je een mail gestuurd ivm Isabelle & Marc.Groetjes,Sophie
Bedankt Sophie, ik heb je een mailtje teruggestuurd ! groetjesLien
Hallo Lien, zelf speel ik regelmatig op trouwfeesten en bedrijfsfeestjes. Indien interesse aarzel niet me een mailtje te sturen. Alvast veel succes met je zoektocht.mvg Elmcversaevel@skynet.be
Hallo Lien,Wij trouwen in Ieper en het reutelnootkoor van Beselare zal onze mis verzorgen. Groeten,Nele 26.08.05