Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskleedjes te koop

27-3-2009 14:39:05
2 prachtige bruidskleedjes te koop, met gilet bij. Indien foto's gewenst graag mailtje sarahvermeir@pandora.be of bel 0473/84.32.57

sarah
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1010

Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik27-3-2009 15:09:17

Hoi!

Welke maat en welk kleur hebben de jurkjes?

grtjs, Sabrina

sarah
5-9-2009
 Meld misbruik28-3-2009 10:00:32

De kleuren zijn oud-roze achtig en beige echt mooi hoor en de maten zijn 2 en 4 jaar maar daar kan je een beetje mee spelen want je kan de kleedjes op alle lengtes dragen en aan de armen is het zeker groot genoeg dat als kindjes van bv 3 en 5 ze zouden dragen er zeker geen hinder zouden van hebben, anders geef je maar je e-mail adres en stuur ik je eens foto's door. Mvg Sarah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...