Terug naar overzicht
Ik denk dat je dat zelf een beetje moet aanvoelen want de vraag is natuurlijk ook of je nog foto's laat maken voor je huwelijk of hou je dat voor erna. Ik doe mijn kleed een kwartier voor aankomst van mijn verloofde aan en wacht tot hij belt, dan gaat IEDEREEN naar buiten en als laatste ik zodat iedereen mij tegelijkertijd ziet. Mijn haren laat ik een stukje eerder doen en de make-up niet te vroeg.
hey Ann,wij trouwen ook om 14u30 in het stadhuis en om 15u in de kerk.ik ga om 9u15 voor de make-up en om 10u komt vriendin bij ons thuis voor mijn haar.ondertussen gaat mijn ventje hem thuis gaan omkleden.rond 12u komt hij dan met zijn ouders naar ons huisje.een kwartiertje vroeger trek ik mijn kleedje aan.wij gaan om 12u30 op locatie voor de foto's.en om 14u zijn we terug thuis om samen naar het stadhuis te gaan.groetjes Daisy25/09/2009
Hey An,Wij trouwen ook in de namiddag. Ik ga rond de middag naar de kapper en rond half 2 komt de visagiste voor de make-up, daarna trek ik mijn kleedje aan en zijn we klaar om te vertrekken.Op die manier is mijn haar en make-up nog ok tegen een uur of 3.Groetjes, Annelies
Hallo,Wij trouwen voor de kerk om 14u (de wet is de dag ervoor). Om 9.30u ga ik naar de kapper en om 11.30u ga ik zelf langs bij de visagiste voor de make-up (toch bijna een half uurtje rijden). Als ik dan thuiskom tegen 12.30u-13u trek ik mijn kleed aan. En tegen 13u komen de suite, het vervoer en de fotograaf toe. De fotoreportage is na de ceremonie. Wil niet riskeren van mijn kleed al vuil zou zijn voor de ceremonie (zeker als het slecht weer zou zijn). Kwestie van volgorde kapper-visagise. Mijn haar wordt de dag zelf gewassen. Dus daarmee eerst naar de kapper. Als je haar niet wordt gewassen, kan je ook eerst naar de visagiste gaan. Een goeie vriendin vergezelt mij die dag, dus dat wordt extra leuk :-). Wel best op tijd afspraken vastleggen voor die dingen. In 't weekend kan het druk zijn. Succes!