Terug naar overzicht
Hopelijk een goede nacht en veel plezier morgen!!!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Ik hoop dat je een goede nachtrust hebt en ik wens jullie een ongelooflijk mooie dag toe!Geniet ervan:)Ik kijk al uit naar het verslagje en foto's!Groetjes, Laura
Hey Dotje,Heel veel succes voor morgen. Geniet ervan morgen. Ik blijf duimen voor mooi weer maar je zal zien bij regen of zonneschijn, jullie gaan stralen.Ik hoop dat het forum snel terug gaat werken want wij willen zeker nog een verslag en foto's voor je naar Mauritius vertrekt. Moest het toch niet lukken met het forum, profiteer er ginds maar eens goed van en doe ze daar de groeten.Sanneke (ik-trouw.org)
Hoi Dotje,ondertussen is je grote dag aan de gang, ik wens je een super dag en veel plezier. Stralen zullen jullie, met of zonder zon!We wachten op een verslagje!Sara
Geniet ervan, ik ben erg benieuwt naar je verslagje dus hopelijk is de website snel terug on-line.Groetjes Anne
He Dotje, geniet van je dagje! Volgens mij is de regen allemaal in het Vilvoordse aan het vallen (ik hoop het echt voor jou). Maar met of zonder regen, jullie gaan stralen!!!Aan de ik-trouw.org forum verslaafden: ik heb Alexander een bericht gestuurd en een smsje naar Marie, dus hopelijk komt het snel in orde. Meer kan ik spijtig genoeg niet doen als moderator...Groetjes,Dianeelisadiana1@hotmail.com
Ha dotje!Heb nog zó aan je gedacht gisteren en natuurlijk vandaag! en dan ligt ons favoriete forum plat!! ik wens je een prachtige dag toe (die idd ondertussen al bezig is)!!hopelijk is ik-trouw.org snel weer in orde, want ik ben super benieuwd naar je verslagje en de foto's!alvast proficiat en geniet ervan!xx Sanne 84
Hey Kim,het zonnetje komt hier af en toe eens piepen, hopelijk bij jullie ook.Een prachtige dag gewenst, heel veel plezier en genieten hé!GroetjesRieneke
Hé Dotje, hier was het ook al de hele dag superweer, nu ff wa minder, maar ook dat trekt wel voorbij!Momenteel ben je aan het genieten! Zalig gewoon! Ik kijk uit naar je verslagje!GroetjesLien & Tom
Hey!Ik ben ook van de noorderkempen, en het weer is maar zozo, jammer he, het is tenslotte bijna april..Jij bent nu van je dag aant genieten! Het allerbeste toegewenst, en veel geluk tesamen xxx
Dotjeondertussen ben je al bijna met je avondfeest bezig, of toch met de receptie!!Hopelijk heb je al super genoten van je dag, en zoals Diane zegt, is alle regen er hier en daar uitgevallen, en dat t bij julie dan hélemaal droog is gebleven!!!!We kijken uit jaar je verslagje