Terug naar overzicht
wij gaan daar nu trouwen in juli
Dag annelies!Hebben jullie al veel goeie dingen gehoord over die zaal? Heb je soms fotootjes gezien?groetjes
nee nog geen foto's gezien, ik was gewoon verliefd op de zaal maar hier in de geburen toch overal positieve reacties gehoord en mijn ouders waren eens op een receptie daar en twas ook heel goed. foto's op de site te zien, maar niet echt duidelijk. Je kan altijd eens langsgaan he
Dag Annelies,Wij zijn er vanzelfsprekend langsgeweest voor we het hebben vastgelegd. Ik wou gewoon eens een fotootje zien van een feest dat aan de gang is omdat ze dat ook niet konden tonen en ik wel benieuwd ben. Maar voor de rest vond ik het super en was ik -net als jij- verliefd op de locatie!
Hallo,Ik ben er naar een trouwfeest van vrienden geweest. Het was super: leuke zaal, vlotte bediening, doorgaan tot in de vroege uurtjes ... en het koppel overnachtte in een idyllische kamertje, midden in de tuin. Het was ook schitterend weer waardoor de receptie in de tuin kon doorgaan. Super echt waar.Veel succes.