Nu Online
Momenteel zijn er 331 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

samenstelling coctail

28-3-2009 14:49:42
Ik had graag 's avond een coctail geserveerd, uiteraard moet je voorzichtig zijn dat er niet te veel dronken door worden.
Kan er mij iemand een samenstelling van frisse, zomers coctail geven waar er niet te veel alcohol inzit
Bedankt

annelies

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 537

werner
28-5-2009
 Meld misbruik28-3-2009 17:27:36

Hallo,
al gehoord van Google
je vind er honderden met recepten
voor ieder wat wils,

daar vind je zeker wat j zoekt,
anders zoek een een cocktailbar op en stel daar de vraag.
Houden je gasten van zoet of fruitig.
met frisdrank, fruitsap of champagne.
zeker voor een huwelijks(receptie) feest zou ik voor champagne gaan
aardbeien of passievrucht marineren in wat jij lekker vind van toegevoegde alkool

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik28-3-2009 22:50:04

Ik lust wel graag een sex on the beach.
appelsiensap, vodca, perzik likeur, cranberrysap, cassis siroop

Russische roulette is bijna hetzelfde: appelsiensap, vodka, safari en cassis siroop.

De hoeveelheid alcohol kan je zelf beslissen. Hangt er wat vanaf hoe straf je hem wil he.

Als je gewoon een bus minute maid tropical neemt en je doet er een beetje cassis siroop in heb je al een alcohol vrije.

groetjes, Carolina

Veerle

Meld misbruik28-3-2009 23:27:46

Hallo,
Leuk idee! Maar ik zou opletten met cocktails te serveren waarin meer dan 1 soort (sterke) drank zit. Mijn persoonlijke cocktailfavoriet is mojito (rum, spa bruis, verse limoen, verse munt, suiker(siroop)). 't Is iets dat de meeste mensen drinken en een cocktail die zeker niet te sterk moet zijn om lekker te zijn. Ik zou ook wel denken aan de BOB's op 't feest en ook een fruitige alcoholvrije cocktail serveren (die je trouwens een extra touch kan geven door vers fruit op het glas te steken). Keuze genoeg!
Groetjes

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik29-3-2009 10:16:36

je kan ook cocktailbars op locatie huren

ik lust absoluut geen mojito, dus mij zou je daar niet blij mee maken

denk dat het echt per persoon afhangt.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik29-3-2009 13:04:47

mojito is echt een mannendrankje. Geef mij maar iets zoeter.

wat ook lekker is:
appelbolletjes maken en laten weken in appeljenever. dan een glas met champagne (3/4) met appeljenever (1/4). Daar een paar van die appelbolletjes indoen.

kei lekker!!! maar oppassen beperkt houden je word er stiepelzat van!

groetjes, Carolina

Arianne
1-8-2009
 Meld misbruik30-3-2009 13:20:44

een cocktail die bijna iedereen lust en er zomers uitziet:

champagne of cava, cranberryjuice en een scheutje Cointreau.
voor de bob's kan je een lekker mocktail kiezen met bijvoorbeeld bloedsinaasappelsap...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...