Terug naar overzicht
Ik ken een fantastische visagiste, ze is van Kermt Hasselt en doet de make up van danssterren, dagbladen enz. Zij was de eerste die vast lag in mijn agenda toen ik wist dat ik ging trouwen. Je kan eens kijken op haar site maar daar staan wel extreme dingen op. Ze weet echt waar ze mee bezig is. Toen mijn zus trouwde wou ze ook heel weinig make up, zo natuurlijk mogelijk en dat had ze echt fantastisch gedaan. Ik kan ze echt adviseren.http://www.nitastylishdancewear.be
Dag Kristel,Neem even een kijkje op www.creazione-3000.be en op de site www.forlovers.be .Ik doe makeup/kapsels aan huis maar ben ook vaste visagiste voor het tijdschrift For Lovers (heb oa de laatste cover gedaan) , geef les in de schoonheidsschool en heb 6 jaar gewerkt voor Vrt.Grtz,Michèle
Beste Katrien,bedankt voor je reactie. Ik ben eergisteren bij Anita uit Kermt geweest voor een proef make-up en het was inderdaad heel goed, precies zoas ik het voor ogen had,thans...Kristel
Hallo,ik ben die dag in de buurt voor nog een bruid.Neem eens een kijkje op www.levisage.be Groetjes,Caroline