TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Frederic
|
|
|
danitsja
|
29-3-2009 13:05:32
mispak je niet aan een walking diner die is duurder dan een menu (in ons geval toch) wij hebben dus diner:d wij hebben ten boogearde in kortemark
danitsja 9juli2010 http://www.kurtendanitsja.bruiloftsite.nl
|
|
tami
26-6-2010
|
29-3-2009 15:16:39
Leuk voor je dat jullie verloofd zijn ! Ik ben al 3 maanden aan een "marktstudie" bezig ivm zalen, prijzen, mogelijkheden, ligging ed. De walking dinners zijn praktisch overal duurder dan de menu's (tel het maar even op, je zal zien). Bovendien zorgt zo'n walking dinner blijkbaar voor volgende nadelen : rechtstaand eten want systematisch te weinig tafels voor het aantal mensen ! Je moet in 1 hand je glas vasthouden, in het andere je bord... hoe snij je dan nog iets dat op je bord ligt ? Handtassen en fototoestellen zijn onbewaakt (tenzij de zaal over een kluis beschikt of tenzij iedereen konstant met haar handtas rondloopt !). Ik ken een koppel dat zijn VOLLEDIGE huwelijksgeschenk (envelopjes)gestolen geweest is tijdens zo'n walking dinner ! Uitkijken dus... Op een ander huwelijk waren de gasten mistevreden omdat er van een bepaald dessert niet genoeg voorhanden was en de mensen met andere desserten genoegen moesten nemen. Verder, wat doe je met oudere mensen die zo lang niet kunnen blijven rechtstaan ?... Dank u maar helemaal niets voor mij. Misschien zijn niet alle zaaluitbaters zo onachtzaam maar mij stemt het tot nadenken. Er zijn teveel nadelen en te weinig voordelen voor het bruidskoppel aan zo'n walking dinner, vind ik. Ga eens kijken in Ten Dauwe (Aalter) ; die hebben BBQ menu's. Leuke website, heel volledig.
|
|
Arianne
1-8-2009
|
30-3-2009 13:36:42
Wij hebben voor een walking dinner gekozen omdat je dan niet de hele avond aan een tafel zit met dezelfde zes-acht mensen, maar het als koppel leuker is om te kunnen rondlopen. Onze zaal zorgt ervoor dat alles hapklaar is en dus niet moet gesneden worden. Bovendien hebben wij voor grootouders een gewone tafel zodat die mensen niet constant moeten rechtstaan. Dit bovenop de stoelen die langs de muren van de zaal verspreid zijn. Onze ceremoniemeester zal voor de enveloppen zorgen (iets wat ook moet gebeuren als het om een diner gaat). We zullen een feest hebben met vooral jonge mensen en zullen op die manier makkelijk overgaan van het eten naar een dansfeest. Tenslotte was het verschil met een gewoon diner qua prijs maar twee euro. Dus voor ons was het een voor de hand liggende keuze met niets dan voordelen. Maar dat is natuurlijk wat ieder voor zichzelf moet beslissen...
|
|
Heidi
10-7-2010
|
1-4-2009 20:30:09
Ik ben naar een trouw in de grote stove in zuienkerke geweest. Een leuk kader en zeer goed qua bediening ... en het feest kan doorgaan tot het koppel beslist (dus geen sluitingsuur). Het koppel koos voor een buffetformule, zo waren er 4 soorten vlees, groenten en aardappelbereidingen. We konden wel zitten om te eten. Ikzelf ben niet zo te vinden voor de buffetformule, omdat iedereen dan moet aanschuiven. De prijzen vielen mee, want ik heb toch de prijslijst eens opgevraagd. Ik wilde eerst een zaal kiezen, zonder catering en dan een themafeest organiseren, maar als je alles optelt komt dit duurder uit dan een kant-en-klaar feest. Wij hebben voor Salons Denotter gekozen. Zeer goede prijs, goede kwaliteit, snelle bediening van dranken en ... geen sluitingsuur. We zijn er in 2008 ook naar een feest geweest en dat was super. De receptie kan bij mooi weer buiten in de binnentuin. Ik ben alvast overtuigd.
|
|
isabelle
16-9-2009
|
2-4-2009 9:19:32
@ tami: als ik je zo hoor dan zal die marktstudie wel behoorlijk beïnvloed worden door jouw ervaringen en meningen. Dan wil ik toch even mijn ervaring er tegenaan gooien: een walking dinner is socialer, zowel voor het huwelijkskoppel als de genodigden, je bent vrijer om te bewegen. De hapjes in kleine porties krijgen heeft ook wel iets. Veel meer gedoseerd en gevarieerder. Meer verrassingen. De handtassen werden eigenlijk meegenomen door de genodigden (over hun schouder of op de hoge ronde tafeltjes waar je staande aan kletst). Duurder is het wel, er is meer bediening, meer werk aan, meer afwas. Het is maar wat je leuk vindt: dat moet eenieder voor zichzelf uitmaken.
Succes met het onderzoek(je) verder, maar probeer het wel even niet te persoonlijk te doen.
|
|
els
28-6-2008
|
8-4-2009 9:33:52
Hallo,
Wij zijn vorig jaar getrouwd in Hoeve Welvaert te Oostkamp. Hebben er keiveel positieve reacties op gekregen en het eten was super. Veel succes verder groetjes els
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|