Nu Online
Momenteel zijn er 314 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkleed

29-3-2009 9:39:41
Hey allemaal,

Ik trouw volgend jaar in maart en ik vraag mij af wanneer ik dan best start met de zoektocht naar een trouwkleed (rekening houdend met de verandering van collecties).
Alvast bedankt.

Evelien
6-3-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 715

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik29-3-2009 12:18:40

Ik denk dat nieuwe bruidscollecties uitkomen rond oktober/november. Toen ik vorig jaar m'n kleedje ging kiezen, was er één winkel waar al enkele nieuwe te zien waren. Ik denk dat je best niet wacht tot november als je in maart een kleedje wil: het is al 5 maand geleden dat ik mijn kleedje besteld heb en het is nog steeds niet toegekomen in de winkel! Maar dit hangt van het merk af hoor. Als ik jou was zou ik deze zomer toch eens gaan zien. Veel plezier!

Katrien
27-2-2010
 Meld misbruik29-3-2009 12:21:49

Hey,

Ik trouw eind februari en ga binnen twee weken al kijken voor een kleedje....de nieuwe collectie (okt/nov) is te laat....en van de winkel zeidenze dat ik beter nu kwam dan in de zomer omdat er dan meer keuze is...
Het is wel vroeg maar ja....

Melissa
10-10-2009
 Meld misbruik29-3-2009 20:23:02

hey evelien, toen ik m'n kleed ging passen zeiden ze in de winkel dat het toch 6 maanden duurt. daarmee bedoelde ze passen, besteltijd,kleed aanpassen, nog eens passen... dus begin maar goed op tijd... groetjes en veel succes

Wendy
16-5-2009
 Meld misbruik30-3-2009 21:53:32

Hey Evelien,

Ik trouw in mei en ik heb mijn kleedje in juli gekocht.
Ik had toen ook geluk omdat mijn kleedje in solden was, er ging 10% van af.
Het maakt niet uit of het collectie 2009 of 2010 is. Als jij er prachtig in staat en schittert, voelt het fantastisch!
Veel succes met je zoektocht en geniet er vooral van!

Wendy
16 mei

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...