Terug naar overzicht
Ik denk dat nieuwe bruidscollecties uitkomen rond oktober/november. Toen ik vorig jaar m'n kleedje ging kiezen, was er één winkel waar al enkele nieuwe te zien waren. Ik denk dat je best niet wacht tot november als je in maart een kleedje wil: het is al 5 maand geleden dat ik mijn kleedje besteld heb en het is nog steeds niet toegekomen in de winkel! Maar dit hangt van het merk af hoor. Als ik jou was zou ik deze zomer toch eens gaan zien. Veel plezier!
Hey,Ik trouw eind februari en ga binnen twee weken al kijken voor een kleedje....de nieuwe collectie (okt/nov) is te laat....en van de winkel zeidenze dat ik beter nu kwam dan in de zomer omdat er dan meer keuze is...Het is wel vroeg maar ja....
hey evelien, toen ik m'n kleed ging passen zeiden ze in de winkel dat het toch 6 maanden duurt. daarmee bedoelde ze passen, besteltijd,kleed aanpassen, nog eens passen... dus begin maar goed op tijd... groetjes en veel succes
Hey Evelien,Ik trouw in mei en ik heb mijn kleedje in juli gekocht.Ik had toen ook geluk omdat mijn kleedje in solden was, er ging 10% van af. Het maakt niet uit of het collectie 2009 of 2010 is. Als jij er prachtig in staat en schittert, voelt het fantastisch!Veel succes met je zoektocht en geniet er vooral van!Wendy16 mei