Nu Online
Momenteel zijn er 358 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Originele vragen voor op bierviltjes

29-3-2009 10:07:30
Dag mede-bruidjes! Ook ik wil ter vervanging van het gastenboek werken met 'bierviltjes'. Bedoeling is dat ik ze zelf ga maken met gekleurd papier, zodat het in dezelfde stijl is als de uitnodigingen, de misboekjes,... Nu ben ik op zoek naar originele vragen die ik op deze 'bierviltjes' kan zetten. Iemand ideetjes?
Bedankt alvast! EL

Ellen
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 2385

Mieke
14-11-2009
 Meld misbruik29-3-2009 12:25:54

Hallo, Ik denk er ook aan ze zelf te maken ... denk dat het op zich niet zoveel werk inhoudt? Hoe ga je ze dan maken? Ook op dikker papier? Kun je dat nog even doorgeven? Mercie alleszins!

Hierbij enkele vragen die ik al op internet gevonden heb:
Welke goede raad geef je het bruidspaar voor een geslaagd huwelijk?
Wat vind je van de mensen aan jouw tafel?
Maak een tekening van het huwelijkspaar.
Zoek enkele originele namen voor kindjes van het bruidskoppel.
Wie is er thuis de grote baas?
Wie heeft het meest vriend(innet)jes gehad?
Naar waar moet het huwelijkskoppel op reis en waarom?
Omschrijf het bruidspaar in 5 woorden.
Teken uzelf (of uw partner).
Groetjes en succes ermee!
Mieke

Ellen
5-9-2009
 Meld misbruik29-3-2009 12:52:48

Hey Mieke, bedankt alvast voor je reactie!
Ik dacht er aan om (dikker) papier in verschillende rood-tinten aan te kopen op A4 formaat. Dan in een leuk lettertype de vraag erop te printen zodat er zo'n 6 viltjes uit een A4 blad kunnen (10x10 cm). Gewoon op maat knippen en klaar.
Ik zou tijdens het avondfeest op alle tafels viltjes voorzien, maar ook aan de inkom van de feestzaal, daar waar de gasten een gastenboek verwachten. Misschien nog een mooie doos voorzien waar de beschreven viltjes ingestopt kunnen worden.
Na onze trouwdag zou ik dan deze viltjes in een album plakken, waar ook de 'niet-professionele' foto's in komen.
Dat zijn zo m'n eerste ideetjes...

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik29-3-2009 13:04:50

Als de mensen antwoorden op de achterkant van het viltje (of verderschrijven op de achterkant) kan je ze wel niet meer inplakken... Misschien bewaren in een mooie doos?

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...